Gojentå Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Eg synes det er lange ensomme dager nå som jeg nettopp har født, og mannen er begynt i jobb. Har lite venninner med småbarn, så alle jobber om dagene. Eg ønsker å bli kjent med andre som opplever det samme eller som ønsker ei trillevenninne eller noen å være sammen med. Jeg er 33 år, fødte ei jente for 2 uker siden. Er gift og har det veldig bra ellers. Mangler liksom noen og noe å gjøre om dagene. Noen som har lyst å bli kjent så send en pm da vel.
Frøken Freken Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hei - har sendt deg en pm:) Gratiis med babbis!
blockarella Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Er alltid hyggelig med flere å gå tur med, selvom været i disse dager ikke akkurat innbyr til trilletur... ;-) Slenger jeg med, jeg, og sender en pm.
babygullz <3 vilde Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Bor i Sandnes jeg da...men hiver meg gjerne med på bebbistreff i omegn da=)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Har sendt pm HI.. Hadde vært kjekt om det ble trilletur/ treff:)
mor til_3 Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Heisann, har ei jente på som er treuker. Blir gjerne med på tur ettervhert ;-)
*lykkelig med lilleprinsemann* Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Har en sønn på 11 uker, bor i Stavanger og kunne også tenkt meg å henge på noe treff og diverse:)
Frøken Freken Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Septemberprinsen og jeg skal skal treffes på jernbanen klokka 11.00 på fredag. Hun skal se etter tøy til navnedag på magasin blå, og etterpå går vi hjem til min ringe bolig (på Storhaug) og drikker kaffe:) Sleng dere med hvis dere vill! Send meg en pm i så fall! Begge har forresten barn på omtrent fire måneder!
Frøken Freken Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 TORSDAG!!!! Vi skal treffes torsdag... ikke fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå