Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Leter etter en aktivitet jeg og min datter på snart to år kan delta i sammen, men noe oversikt på nett er vanskelig å finne. Bor i Åsane. Utenom babysvømming, er det noen som vet om noe?
Barbafin Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Vi bor også i Bergen og har noe av det samme problemet som deg. Vi går på "babysang" på Kulturskolen en dag i uken (kurset heter "musikk fra livets begynnelse") og det er stor suksess her ihvertfall (det begynte et kurs forrige onsdag og jeg tror det er ledig plass). De har babysang på de fleste kirkene også. Ellers så finnes det jo åpne barnehager (der du må være med og som du ikke trenger å søke på), men det er ganske vanskelig å finne informasjon om det synes jeg. Har vært et par ganger på Sesam på Nesttun (www.sesamist.com) og noen ganger på Støpeskjeen (i Fabrikkgaten), og det syntes småen var veldig gøy. Vet ikke om det finnes noe i din bydel, dessverre. Kanskje de har noen forslag på helsestasjonen? Bortsett fra dette så er jeg også interesser i forslag (småen min er 14 mnd og begynner å bli litt rastløs hjemme med bare meg..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå