Gå til innhold

aktive barn,10/ 11 mnd.....!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer dette av? noe vi spiste under graviditeten? genetisk? Flinke foreldre som aktiviserer de??nyskjerriget eller annet? mini her er turbo hele dah´gen og krabber i hundre og reiser seg opp og ned og hopper og vil stå på hodet(dette elsker han) prøvde selv isted gitt og det endte jo ikke bra...)

Tips her+ eller andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe!!!sånn er det!

har også en veldig aktiv gutt,men jeg er blitt velsignet med godt lynne,rolig personlighet og mammadalt:=)

så her er det litt av hvert..

Skrevet

ja godt lynne her også, elsker mammaen sin og super blid hele dagen,selv når han er overtrøtt ler han seg ihjel..moro alt sammen men merker at det blir fint for han å komme i bhg ;)

Skrevet

Helt i hundre her og. han er straks ett år nå men har vært helt vill siden 10 mnd:)

Skrevet

jada du er ikke alene, han er ikke riktig 10 mnd enda, men veldig aktiv. Elsker å turne:s bare kaster seg bakover eller står dobbelt om han er på fanget, skal stupekråke. Han kan ikke sitte i ro på fanget, helt mark. Og prøver jeg å få gjort noe henger han stort sett i bena mine

Skrevet

måtte bare inn på denne tråden.

jonas er vel anti-turbo. krabber litt rundt, men er ikke over alt og langt i fra hele tiden. en veldig bedagelig anlagt liten fyr ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...