Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har en gutt på 8 uker som får MME. Hjemme blander jeg kokt kaldt og kokt varmt vann, det er helt genialt når vi er ute på tur/kafé osv. Men hvordan løser vi det med flaskemelk når vi skal ut og fly? Jeg tenker på alle reglene på hva man har lov og ikke lov til å ha med seg gjennom sikkerhetskontrollen... Hva gjør dere?
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Du har lov til å ha med alt når det gjelder barnemat. Når vi dro til syden i sommer hadde jeg med termos med varmt vann, flaske med kaldt vann og pulver dispenser med ferdig oppmålt pulver. Det var ikke noe problem.
embo Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Sant at du har lov til å ha med alt med barnemat å gjøre, men forberedt deg på at forskjellige flyplasser kanskje har ulike krav om hvordan du bærer dem. Vi reiste til London for et par måneder siden med samme utstyr som mamman - ikke noe problem på Gardermoen, men på returreisen på Heathrow ble jeg fortalt at jeg ikke kunne ta noe i termosen gjennom sikkerhetskontroll. Jeg ble nødt til å tømme alt kaldt vannet inn i en flaske, tømme alt varmt vannet inn i en annen flaske, smake på alt vannet, og så helle alt tilbake etter at jeg hadde gått gjennom sikkerhetskontroll. Helt tåpelig!
**Lillemy** Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Ta med deg noen pakker med ferdigblandet nan, og tomme flasker Enkelt og greit på tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå