vannmann84 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Har en stor gutt på 4 mnd. Den sisste uka vrir han seg unna puppen og hyler. Før spiste han hver 2-3 time. Nå , helt plutselig vil han ikke spise mer en max hver 4 time og han virker missfornøyd på slutten av måltidet. Tenkte først at det er mulig at jeg har litt melk, men slikt kommer jo ikke sover natta.. Eller? Tanken har slått meg at kanskje han er stiv i nakken? Tenker kaskje å ta han med til kiropraktor. Andre forslag?
Frøken Freken Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Kan være nakken, ja. Eller trøske/ vondt i halsen? Jenta mi spiste nesten ikke sist uke, da var hun litt hoven i halsen. Vrei seg dobbel da jeg la henne itl. Ellers er det vel vanlig at det går litt lenger mellom måltidene når de blir litt større. Magesekken vokser og de bunker opp mer per måltid.
vannmann84 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 I tillegg klør han seg veldig mye i øynene/nesa (vanskelig å se hva han prøver å klø). Uansett om han er trøtt eller ikke.
tussemor <3 <3 Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 kanskje det klør i munnen, at det er tenner på gang. Jenta mi fikk sin første tann rett før hun ble 6 mnd. men hadde en periode, ca 14 dager før tennene brøt gjennom, der hun spiste svært lite, og vrei på seg når hun lå ved puppen.
Idun Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Hei. Jenta vår er også 4 mnd og vi opplever akkurat det samme nå. Hun får MME, da, men hun spiser mye mindre nå enn tidligere, og spytter ut flaska før halve måltidet er over og gråter hvis vi vil gi henne mer. Men hun virker fornøyd og glad, så det kan være en periode hun går gjennom tenker jeg. I tillegg er hun mye mer våken på natta nå, og har til tider fått mer mat på natta enn før. Kanskje hun er mett etter natta, men hun spiser da ikke sååå mye på natta akkurat? Vi har så vidt begynnt å gi litt grøt en gang om dagen, det kan hende hun rett og slett trenger mindre melk etter at vi har beg med det? Ikke lett å forstå seg på. Med det samme en tror en har fått inn en god rutine endrer disse små på alt... Sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå