Gå til innhold

Hvor gamle var dine barn da de reiste seg opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter møbler og ting, gikk med gåbil/briovogn?

Bare mi på ni måneder som ikke gjør det? Hun bare halvkryper (en effektiv åling).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi på 9,5 måned gjør det heller ikke... hun kryper ikke heller... så du er ikke alene, men alt til sin tid :-)

Skrevet

rett før hun ble 8 mnd reiste hun seg og gikk inntil sofa ol

Skrevet

Begynte ved 7,5 mnd (faktisk mer stødig enn broren som var 10 mnd), men blir litt knall og fall. Nå ved 8 mnd begynner han å gå litt sidelengs langs bordet.

Skrevet

7 mnd..men vil ikke gå alene enda...11 mnd og jeg venter i spenning.idag slapp jeg han ubevisst da vi lekte og der sto han jammen meg..leeenge..helt stiv i beina.håper han går snart:=)det er en morro fase.

Skrevet

han ålet seg fra 5-5,5mnd,begynte å krabbe 8mnd og reiste seg 8,5mnd...går også litt langs møbler...nå er han 9mnd og vi trener på gåing... :-)

selv gikk jeg ved 10mnd og bf rundt den alderen,så vi venter i spenning her nå...

Skrevet

Rundt 8 mnd. Veldig stødig fra første gang faktisk, lite knall og fall. Begynte å gå langs møbler omtrent samtidig. Har gått med gåbil siden 9 mnd, men jeg stresser ikke med at han skal gå, prøver å begrense gåtreningen...

Skrevet

11 måneder var min da han reiste seg. ingenting å stresse med.

Skrevet

Min var veldig tidlig ute, 6 mnd og 3 uker:/

Skrevet

Min var også veldig tidlig... Litt over 6 mnd da han begynte å reise seg opp etter møbler. Gåbil begynte han å gå etter nå i julen siden han fikk en i julegave. men så tok han også sine første skritt på lillejulaften, 9,5 mnd gammel. Imorgen er han ti mnd og har nesten kuttet ut krypingen til fordel for å gå. Ikke alltid en fordel at de er tidlig ute, så ingenting å stresse med =)

Skrevet

Mini er straks 10 mnd og reiser seg ikke ennå, så bare slapp av :)

Men fant han i kveld på kne i senga, og da holdt han seg fast øverst på senga, så det nærmer seg vel.. Sånn ellers så åler han i full fart og går opp på alle fire, men krabber ikke.

Det kommer når det kommer :)

Skrevet

Hmm, skal vi se...

Han var nesten 7 mnd da han reiste seg opp og så smått begynte å gå ved bordet.

Da han var 8-9 mnd fikk han gåvogn. Det var skikkelig stas.

I jula begynte han å gå selv, 10 1/2 mnd gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...