craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Stakkars jenta mi hoster og hoster og hoster, har det ikke noe bra!! Helt utslitt og trøtt!! Har prøvd Solvipect og Efedrin.. Funker ikke:( Syns så synd på henne.. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre..
Petuniamor Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hvis dere tar en tur til legen kan dere få sjekket om det er noe de tror går over av seg selv, eller om det er på tide med litt medisin. Ellers kan jeg ikke hjelpe med noe annet enn tipset å legge noe under madrassen slik at hun kommer høyt med hodet når hun ligger i sengen. Lykke til
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Har vært hos legen, han skrev ut efedrin, men jeg syns ikke den hjelper noe! Å senga har jeg satt opp.. Helt tom for ideer her:(
Gjest mphs Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Jeg smører bena til ungene med mentulatum når de er snørrete eller hoster.
Har to herlige gutter! Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 jaaa, prøv akupunktur, det gjode vi til slutt og to beh og hosten borte!!!
Gjest mphs Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 En krem du får kjøpt på apoteket. Den skal ikke smøres i annsiktet på små barn, men under bena og så på med sokker eller strømpebukse. Vi voksne kan også smøre den på brystet og under nesen når vi er syke.
Blue Lady ♥ Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 oi,takk for tipset.skal se etter det i morra:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå