Gå til innhold

TROMSØJENTER:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har heller ikke vært på ord. ul nei så min kan også forandre seg. Var i uke 7+3 og da fikk jeg 29.juni, men da var det ikke helt sikkert. Skal på ul 29.januar så det skal bli veldig spennende:) Når skal du? Har du vært på treff da?

Hei, enig om at et treff snart hadde vært kosli:) Jeg er fra Tromsø og vi venter etter planen en liten en de 18.juni. Har helle ikke vært på ul føreløbi, ikke før den 26.01, så d gleder jeg meg veldi til:)

Hva med å sette opp tid og dato på BIM-treff siden? personlig passer kveldstreff best for meg, pga jobb dagtid... Har ikke vært på treff enda, så kan bli spennende:)

Har faktisk kjent ordentlig liv to ganger nå. Veldig artig:) Men det er jo enda veldig tidlig..

Passer best med kveldstreff for meg og. Det hadde vært koselig. Vi får kanskje prøve å sette opp noe på bimtreff-sidene denne eller neste uke?:)

Annonse

Annonse

Ja vi får gjøre det :) 7 tiden er fin tid. Å da kan vi kanskje møtes onsdag? Bare slenger et forslag ut i luften, er åpen for andre ideer.

Forslag til koslig kafe vi kan treffes på? Blir som en "blind date" dette..hehe. Vi må vel finne på noe lurt så vi finner hverandre...

Hehe -min første blinddate!!:) Onsdag passe fint for mæ oxo, ka du sir JS og lille gull? koselie plassa å møtes...hmm...ser at d har vært populært me treff på hansens spisebord, men har ikke vært på kafe der sjøl...noen som kjenne den kafeen? aunegårn kanskje? må nesten finne en plass som man e sikker på man finn bord...kanskje sånn? virke triveli der:)andre forslag?

HEi;)

Vi vil gjerne møte juniklubben å ;);) var bare det at sånne felles treff for alle så kommer det noen som er 8 mnd og noen som er 2 mnd på vei. Men vi er jo i samme bås så det blir kjempe hyggelig...

Vi tenkte å møtes på tirsdag kl 19, men e gjerne med på andre forslag visst d ikkje passer. ;) Tror ikke vi er så mange vi heller, så jo fler jo bedre:)

Passer kjempefint for meg på tirsdag kl 19, da blir vi litt flere, siden det er greit for juli klubben. Gründer er et kjempefint forslag på juliklubben, så jeg hiver meg med, med min lille mage;) Ellers passer det hver ettermiddag i neste uke dersom det skulle bli satt opp flere treff;)

Jeg gleder meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...