Gå til innhold

Hvor mye spiser dere??

Anbefalte innlegg

Hvor mye spiser dere nå da,spiser dere mye mer enn når dere ikke var gravide?

Merker selv at jeg kansje spiser en skive ekstra,en lite grann større porsjon..men ikke hele tiden.

Går gjerne ikke mer en 4 timer mellom hvert måltid. Er kansje litt mer snavle syk nå som kvalmen er omtrent over..Men ellers spiser jeg som normalt...Er det for lite tro? Mener å ha hørt noe om at en ikke trenger mer enn 300-400 kcal ekstra nå som en er gravid,noen som vet noe om dette??

Er ikke bekymret for vekt eller no sånt no..bare nyskjerrig ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139425185-hvor-mye-spiser-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser nok mer nå enn til vanlig - men når jeg ammer spiser jeg enda mer (Var i allefall slik de andre gangene...) Jeg har ikke vært plaget noe med kvalme, men blir litt uvel om det går for lang tid mellom måltidene. Klarer ikke å sove lenge om morgenen fordi jeg e så frokostsulten! Da går det ned minst 2, kanskje 3 skiver. 3 skiver til lunsj, en god porsjon middag og 2 skiver til kvelds. Får alltid plass til litt frukt og snacks i tillegg...

Til tider føler jeg at jeg overhode ikke blir mett og trykker innpå digre porsjoner, mens andre ganger skal det ingenting til før det er fullt.. sånn alt i alt så spiser jeg nok mer, for jeg gomler et eller annet hele tiden - mest frukt o.l

Spiser ikke noe ekstra fordi jeg mener baby trenger det, for hun tar det hun trenger uansett :)

Jeg spiser mindre enn vanlig, og vet at jeg absolutt burde skjerpe meg. Matlysta er rett og slett borte. Tenker på den stakkars lille inni magen, håper han får det han trenger i det minste. Flere som opplever dårlig matlyst så langt uti svangerskapet?

Ja synes ikke matlysten er så veldig,den svinger i alle fall en del. Selv om jeg er sulten,er det lissom ingenting som frister..Lite grann matlei rett og slett..

Men er nok som hun sier at babyen tar det den trenger uansett..Håper det i alle fall :-s Magen vokser den i alle fall ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...