Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt tenkte jeg å prøve noe nytt...leste i bam 4 måneder at babyer ikke skal gis mat om natta før de er helt våkne og sier ifra at de vil ha mat. Til nå har jeg ammet henne om natta når hun begynner å vri seg veldig og det virker som hun skal våkne hvert øyeblikk. Da har hun sovnet igjen med en gang etter mat. I natt prøvde jeg å vente til hu våknet helt. Det endte med at hun sov fra kl 8 til 5...da hadde jeg ligget å hørt på alle lydene og sett på at hun vrir seg som en orm i 3 timer!!! ammet henne da rett og slett for å få sove selv! men tyder dette på at jeg kan prøve å slutte å amme om natta? eller er det for tidlig? hun er 3,5 mnd og er 7 kg så vokser som bare det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si dette er veldig tidlig! HS sa til oss at når babyene var 7 måneder, kunne man kutte nattammingen...

Jeg ammer enda om natta, og snuppa er 9,5 mnd. Ha tenkt å slutte enda, men gidder ikke kave og stresse med det... litt kos må jo man ha, selv når det er natt :-)

Skrevet

Vi har holdt på å kutte nattammingen nå i to netter og hun er ca.9,5 mnd.

Din er alt for liten til å nattavenne med vilje. Om hun gjør det selv er det en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...