Gå til innhold

Bilstol til Brio Sing?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lest opp og ned på nettet, og heller litt mot å kjøpe en Brio Sing. Men, det hadde vært greit å kunne feste en bilstol rett på vogna.. Leste en plass på et forum (muligens her) at det går an å feste Brio Primo-stolen på, men dette finner jeg ingen opplysninger andre plasser. Rart at det ikke blir nevnt på butikksider eller Brio sine egne dersom det virkelig går an..

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139424800-bilstol-til-brio-sing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke 100% sikker, men tror ikke man kan feste bistol på brio sing, men når det er sagt har jeg hatt vogn med bilstoladapter, og brukte bilstolen sjelden på vognunderstellet.

Ville ikke latt det avgjøre om du skal kjøpe vogna eller ikke i hvertfall, brio sing er ei god vogn syns jeg!

Nei, det er ikke en helt avgjørende sak..og vogna frister :) Men har hørt at noen gangen kan en sette bilstolen rett opp i vogna, altså ikke feste på understellet og uten adapter..Det høres litt ustabilt, men veldig greit ut. Noen som har vært borti det?

Det står egentlig mellom den og teutonia mistral sport for vår del.

Ville ikke tatt sjansen på å satt bilstol oppi sportsdelen uten at det var ment til det, vil bli ustabilt selv om det sikkert er plass til bilstol i sittedelen!

Hvis du står mellom brio sing eller teutonia ville jeg gått for teutonia, brio vogna er mye breire mellom bakhjulene og har litt små hjul foran i forhold, tenker at det er best med teutonia på vinterføre.

Men jeg må si at brio sing er den beste vogna jeg har hatt på vår/sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...