Leonella777 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Lillegull er nå 6 uker, og amminga har gått greit helt frem til for ca 1 uke siden (eller mer??) da begynte han å skrike etter at han hadde spist i ca 10-20 min, han begynner å vri seg litt og så kommer hylet. Jeg har da tatt han opp og prøvd å rape han, men ingen rap, og da jeg har lagt han til puppen igjen, har han bae skreket. Dette skjer ved alle måltid, og fører til at han ikke får spist så mye av gangen og heller må spise oftere... Han slutter som regel å skrike, bare jeg tar han vekk fra puppen... Noen som vet hva dette kan være?? Eller har opplevd lignende og kan gi meg råd??
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Har opplevd akkurat det samme. Jeg trodde først jeg hadde for lite melk, at hun ble stresset av at melken ikke kom fort nok for eksempel Så da prøvde jeg å gi flaske, men akkurat det samme skjedde da. Avogtil er hun bare kjempe trøtt så derfor skriker hun, ellers så har hun mageknip som gjør det vondt å ligge slik å amme. Men før gjorde hun det til hvert eneste måltid, mens nå har hun roet seg og det skjer kansje 1 gang om dagen.. Da bare tar jeg henne vekk så gjør vi noe annet til hun er klar til å spise igjen.. Det er kjempe stress når det er slik, men hold ut, det gir seg sikkert. Ps. Er han hvit i munnen? Det kan jo være trøske..
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Min er akkurat lik, men her hjelper det med flaske da så hun er jo tydelig sulten.. Her skjer det og ca en gang hver kveld, hyl og skrik og hun får ikke i seg noe som helst. Hvis det skyldes trøtthet så hjelper det å bære + smukk, da sovner hun og kan sove lenge, andre ganger er det kun flaske som hjelper... Trodde og jeg hadde for lite melk, men problemet er jo at hun nekter å legge seg til så da har hun jo ikke engang prøvd, litt sånn puppe-nekt en gang om dagen dette her Synes det er ganske kjipt, men godt å høre det er flere som har opplevd noe lign hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå