Gjest Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 jeg avsluttet amming 1 m månde etter fødsel. jeg fikk mensen tilbake 2 1/2 mnd etter fødsel og den vill ikke gi seg. har blødd nå non stopp i 2 uker. kunn ferskt blod. og i dag!! da kom det ander ting i trusa enn blod. jeg måtte løpe til do for jeg følte at binde ikke kunne holde sånne mengder. det komm masse rød svarte "kjøtt" klomper. (sorry at det er ekkelt) jeg veit hvordan koagulert blod ser ut og dette var virkelig ikke dette, de var slimete og hare. jeg prøver bevare roaen at det kan være arr vev fra livmoren men at mensen skal holde på så lenge er jo sykt. noen som har vært i samme sitvasjon??
livetimammasmage Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeg vil nok bare tro at det er kroppen som fortsatt renser seg, at det er rester som skal ut etter fødselen. To uker er egentlig ikke så lenge med tanke på at det bare er 2 1/2 - 3 mnd siden fødselen. Men var du på etterkontroll hos legen etter 6 uker? Man anbefaler å dra til legen og ta en sjekk nedentil 6 uker etter fødselen for å sjekke at livmora er på plass og alt er som det skal! Så hvis du ikke har gjort det så ta deg en tur. tror det skal være gratis siden det har med fødselen å gjøre!
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 ok da bestiller jeg en sånn time i morgen. blæ jeg liker ikke legen min en gang.. kan jeg bestille den hos gyno?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå