Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hvis hun ligger borte så sovner hun med en gang og sover tja gjerne til halv 9 og dette gjør hun også hos sin far når hun er der annen hver helg. Men hos meg styrer hun i alt fra 45 min til 1 time før hun sovner og våkner halv 5 Hva er det jeg gjør galt????? Legger henne ved samme tid som alle de andre. Prøver å si til henne når hun våkner tidelig at nå er det fremdeles natta og at hun må sove men det nytter ikke. Blir gaaaal snart jeg, vært sååååå godt å få sovet til halv 9 om morgenen i helgene men nei da........... Er det for at jeg er moren hennes og hun skal teste meg???? Hva skal jeg gjøre
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Kan du si ,hehe..... Den som visste det....:S
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Det der er ganske så typisk og jeg tror dessverre det er lite å få gjort. Sønnen min sover gjerne til 10-11 når han sover borte, her hjemme sover han til 06.30-07.30. Har du prøvd en sånn klokke som viser når det er morgen og natt ? Det funket her, dessverre ble klokken ødelagt. Han sto ikke opp før kaninen sto opp : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå