ak81 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 syns dette var litt rart jeg da..La henne kl 20.00 og hun våknet ikke før kl 5 i dag morges. Hadde regnet med at hun våknet 1-2 som vanlig, og fikk litt sjokk da jeg våknet selv kl 3 og hun fortsatt sov, og da ytterligere 2 timer etter det!Blir spennende å se hvordan natta i natt blir nå da!
husmus &2 Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 2 mnd her og og han legger seg i 20tiden og har helt sluttet med å våkne i 4tiden for mat og sover nå til mellom 06 til 08. Deilig.
ak81 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 SÅ bra! Får håpe at lillemor har fått en ny vane da!Ble litt skjelven i natt jeg da, når jeg gikk for å sjekke henne kl 3. Hun har jo alltid våknet en gang i løpet av natta for å få mat. Men alt var jo bra!Kanskje ho mor får seg en hel natts søvn nå da. Har ikke hatt det på en god stund!
livetimammasmage Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 min har sovet 12 timer hver natt siden han var 7uker, legger ham i 10 tiden og han våkner i 10-11 tiden på morgenen Slik var storesøster også. Alle sier at vi ikke vet hvordan det er å være småbarnsforeldre enda, men utfordringene kommer nok på dagtid da det bare er 1,5 år mellom søsknene og gamleste er bare 22 mnd ) Så er veldig glad for at vi får sovet på natta for å samle energi til dagen med altfor få timer
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Min gutt er 10 uker idag og opplevde det samme i natt=) Jeg la han kl 22 (da hadde han akkurat fått mat), pleier å sove til ca 4-5 for mat og så sove videre til 8-9 om morgonen. Men når jeg våknet og kikket på klokken og den var 8.30 fikk jeg jo sjokk, måtte se etter om han pustet (blir jo litt redd....). Han våknet 9.30!! Nesten 12 timer. Han har sovet 8 timer en gang for flere uker siden så det var bare tilfeldig, men det blir spennende å se hvor lenge han sover inatt. Storesøstra begynte å sova hele natta når hun var 2 mnd, kan jeg være like heldig å få enda en sån unge??
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Men jeg glemte å si en ting, når jeg våknet så stod sprinkelsengen helt inntil vår seng, den pleier å stå mot veggen, men jeg kan ikke huske at jeg våknet å dro den inntil sengen vår. Men jeg må jo ha gjort det. Tror kanskje jeg våknet av at han laget noen lyder og trodde det var tid for mat og så sovnet han igjen og da bare sovnet jeg og uten å skyve sengen tilbake, men det er jo rart at jeg ikke har noe minne av det....
Promp Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 GUUUUUUUUUUD SÅ DEILIG!!!!!!!!!! Jeg syntes gutten min på 6 uker var flink i natt som "bare" våknet hver 3.time for mat, i steden for hver 1,5 time... SUKK! Jeg må virkelig si at jeg håper jeg også skal oppleve en litt bedre nattesøvn snart... NYT DET!!! GLeder meg til det blir min tur!!
*novemberbebbis* Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Nattesøvn er GULL, nyt det!=) Vi har og to tette som ei over her, eldste er bare 18 mnd(snart), mini er 7 uker..han legges mellom 19-20, våkner i 1-3 tiden for mat, og sover til ca 07. UTROLIG deilig, før spise han hver tredjetime, sov aldri mer enn et par timer pr natt pga mageknip og grynting. Håper den gode nattesøvnen fortsetter Man trenger søvn når man har flere barn gitt!
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Ble ikke noen 12 timers søvn inatt... Men han sov fra kl 21- 3.30 og så videre til kl 7 og nå sover han fortsatt... Så jeg føler det er helt greit likevel, kunne jo vart uheldig å hatt en som våkner 2 hver time hele natta=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå