Gå til innhold

Litt hjelp kansje?

-Nikken-

Anbefalte innlegg

Hei :) .

Tænkt eg sku skriv litt her og håpa på svar ("hjelp") !

Før sånn , 1 år sia . vart eg gravid med typen min , vi ha vorre i lag i 1 mnd da..

Så tvengt mammaen min meg tel å ta abort dagen før eg ikke kunn ta abort meir ..

Mamma fikk heileslekta mi tel å tveng meg , så eg mått no bærre jør det ..

vart mye krangling osv. Og no sku ongen min ha vørre 2-3 mnd .

eg grei ikke å slutt å tænk på ongen osv.. bærre eg ser en onge bynn eg nestn å skrik.. Mamma fikk meg når ho just ha vørte 17.

Eg va 15 da når eg tok abort , nestn 16..

Eg anger sånn på at eg tok abort. har så løst på en onge no .. tveng kjærestn min tel å gå inni meg osv. eg veit det e dårlig jort men .. eg kanke nå førr det , eg føl at live mitt e ødelakt pga det. /= !

No vil ikke kjærestn min ha onge. sia pappa snakka med han.. :( !

eg veit bærre ikke ka eg ska jør..

Bi lei meg kværgang eg får mensn osv..

Men , så tænk eg , om eg klar å ta vare på enn onge.. eg ha no tadd vare på lillebrorn min helt sia han va født , sia mamma jobba og ste farn min satt bærre på dataen og spælla ..

Trur mamma trur at ho må ta seg av ongen..

Mange a venninnen mine såm e like gammel og 1 år eldre enn meg ha no fådd onge no , så eg e no dær såm åftes :) !

Håp nån kan svar meg på det elns , ingen såm vill snakk med meg om det .. e snart 17 no , bi det i august :)

Håpa veldig på svar :D

-AnnikenJeanett-

Fortsetter under...

Hei, er akkurat like gammel som deg, blir 17 i August.. Har ikke vært gjennom det samme som deg, men har ekstremt lyst på barn jeg også! Det gjør helt vondt inni meg enkelte ganger.. og jeg er så LEI av de eldre mødrene som hakker på oss yngre som vil ha barn.. Sier vi ikke klarer det, at vi mister ungdomstiden vår osv.. Snakke på msn? :)

Heihei. Jeg må bare slenge inn et par ord. Jeg er selv ung (20 år). Og det at dere er lei av at "eldre" mødre rakker ned på de som er 15 og vil ha barn, det må dere nesten regne med. Jeg syns selv at det er altfor ungt. Greit når man er 18! Men jeg blåser i om dere "mister ungdomstiden" deres, men er greit å ha litt visdom og kunnskap før man tenker på å sette et barn til verden. Det er jo sikkert helt klart at barnet får det godt selv om dere er unge, men greit å "spare" litt på seg selv. Kanskje ikke hoppe i seng når man er så ung heller. Og bare dere ikke blir alenemødre..jeg syns det er så trist. Er så fint å ha en mann som ønsker det samme som seg selv:)

Og til deg som startet tråden; Jeg må nesten si, gjort er gjort. Er ikke så mye å gjøre med den aborten nå. Det eneste du kan gjøre er å prøve igjen når du er klar for det. Ikke forhast deg. Har du en ordentlig kjæreste, så hold fast på han:) Lykke til!

Annonse

Ja Iselin20 , [email protected]

la deg till:) !

Off . e så shjipt med sånn..:( !

ja jente92 , bare legg meg till , alle som vill :) !

Har ikke akkurat nå ungdomstid .

men no sei mamma at eg får fløtt tel farn min , ho sei at eg e vørte voksn osv..

Takk for at dere vill snakke med meg :D Blir så glad når andre vill snakke med meg om det.. :) !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...