ainapost Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hmmm, skulle ikke tro dette var mitt 3 barn....... Klarer ikke å huske når man skal ta ut den extra puten og hodestøtten som er i bilstolen! Syns det ser ut som hun ikke sitter så godt lenger, men ble litt usikker. Er jo så mange "rare" regler med bilstoler og seter! Noen som kan hjelpe??
mamman til juliprinsesse Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 på cabriofix står det at den kan fjernesnår babyn er mellom 4 og 5 mnd :-)
<3 coccinelle Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Så rart! Jeg skulle akkurat til å legge inn et innlegg om det samme. Jeg tok det ut her om dagen og han er 4 mnd akkurat. Syns han er blitt for lang i ryggen slik at jeg må " trykke" han nedi med den puta nå.Hodestøtten er liksom for lav. Og han er ikke spesielt lang. Jeg har også Maxi Cosi forøvrig.
<3 coccinelle Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Maxi-Cosi CabrioFix er forsynet med en udtagelig sædeformindsker (7). Denne passer til liggepositionen og giver hovedet støtte i sidelæns retning. Sædeformindskeren kan bruges i længere tid, hvis fyldeblokken fjernes (8). Brug sædeformindskeren til en nyfødt baby. Brug den ikke til større babyer (fra cirka 4-5 måneder).
EnMamma Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Du kan f.eks. velge å bare fjerne den puta under rumpa også vente litt med å ta bort hodestøtten.
ainapost Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2009 Takk for svar, damer! Tror jeg tar ut ryggputa og beholder hodestøtten litt til. Syns hun er litt vel vinglete enda;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå