Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Har sønn på 13 mnd som innimellom (ikke hver natt) våkner om natten, og ikke får/vil sove igjen. Sover ofte natten gjennom, men nå han først våkner om natten, holder han det ofte gående i opptil tre timer... Lar seg ikke bysse, og lar seg ikke roe ved sang eller kos. Prøver å unngå å gi mat/melk, kun vann, vil ikke at han skal opprette behov for nattmat. Har dere noen tips?? (Han bruker smokk om natten. Frisk og rask, stort sett. Fått 8 tenner. Trives i bhg. (begynte i bhg for 1 uke siden, dette problemet startet for to mnd siden, så det har ikke sammenheng.)
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hei Skulle ønske jeg kunne gitt deg en fasitløsning på dette, for da betydde det at jeg ikke hadde det samme problemet nå... vi sliter med akkurat det samme, og det er så slitsomt! Vi må ofte sitte ved siden av senga til dattera vår når hun er våken, ellers så begynner hun å gråte. Gir heller ikke flaske av samme grunn som deg. Du får gi meg et tips dersom du finner løsningen! Sender deg ihvertfall en sympati-klem Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå