Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei habe og eliza-68!

Jeg har bestemt meg for å bruke hormoner på grunn av alderen. Nærmer meg 40 og tenker at jeg vil bruke den hjelpen jeg kan få for å få dette til å gå i boks så snart som mulig : ) Ville ta det fra første forsøk, men det ville ikke legen at jeg skulle gjøre. Han ville at jeg skulle prøve i naturlig syklus noen ganger først. Så fikk ikke tak i resept tidligere.

Jeg får nok eggløsning i neste uke, men er usikker på om jeg skal reise. Mye fordi jeg ikke fikk tatt pergotime som planlagt, litt pga økonomi og litt fordi det kan bli vanskelig å ta fri til uken. Men får se, kan jo være det blir vanskelig å holde seg hjemme når eggløsningstesten viser positiv.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann bumpi de bump og eliza68.

Da gikk det ikke denne gangen heller :-(

Hadde det velidig på følelsen, men utrolig kjipt likevel.

Begynner å bekymre meg litt for at dette ikke skal gå. Dessuten har jeg en dritstressende jobb, og lurer på om det virker inn negativt. Jeg kan jo ikke akkurat ta fri i 14 dager heller, og jeg har ikke lyst til å vente til sommerferien.. Sukk!

Går det bra med dere?

Skrevet

Uffda, habe, for noe dritt!!! Skjønner godt at du er oppgitt nå. Men så får vi håpe at du kommer fort over det og får nytt pågangsmot igjen! Har jo hørt at stress kan påvirke fruktbarheten negativt, men jeg vet ikke om det er medisinsk bevist. Er det helt umulig for deg å få andre oppgaver en periode?

Hvordan går det med deg, eliza68? Og hvordan ligger du an i løypa, Storkmor?

Jeg var nedover igjen i dag, klarte ikke å holde meg unna når alt kom til stykket. Fikk positiv utslag på testen lørdag morgen, så jeg var litt i tvil om det var tidsnok med time i formiddag. Men de insisterte på at det skulle holde. Ble scannet for første gang i dag og legen sa at timingen var helt flott. Egget hadde ikke bristet/brustet/brastet (?!?) ennå, men han mente det var like før. Så da stoler jeg på det og tenker positivt i 14 dager fremover. Har god følelse : )

Skrevet

Masse masse lykke til bumpi de bump!!

Jeg prøver nok igjen med en gang, antakelig tur til Køben i løpet av helgen.

Skrevet

Hei kjære dere habe og bumpidebump.

Så synd det ik gikk habe!Jeg tror nok stress påvirker, men hva skal man gjøre med en jobb somkrever det!Har det selv slik.Heldigvis tror jeg det også er andre faktorer som virker inn, og våre kjære kropper går også sine egne veier.

Jeg testet så vidt positivt igår på dag 14-var en svak rosa stripe der, og satser på den!Føler meg i skikkelig dårlig form, med kvalme og uvel noe helt forferdelig i 3-4 dager nå.Og veldig sliten og irritabel, og ømme pupper.Så da håper jeg det holder hele veien!

Blir spennende med deg bumpidebump!Lykke til begge 2!

Skrevet

Fy søren så spennende eliza68, jeg krysser fingrene!!!

Det inspirerer og jeg skal forsøke igjen til helgen, i alle fall hvis EL kommer lørdag eller søndag, mandag er umulig jobbmessig.

Men om det ikke passer denne gangen, går i grunnen det greit også. En pause med en kveld på byen for å slå ut håret og slippe ut litt innebygd stress og frustrasjon hjelper kanskje det også... :-)

Skrevet

Så utrolig spennende, eliza68! Jeg kaster meg på fingerkryssingen til habe i en fart! Jeg følger deg videre på uke 8-tråden, du må holde oss oppdatert!

Habe: Jeg gikk faktisk ut på byen og ble litt småfull på fredag, selv om jeg mistenkte at jeg skulle få el søndag. Har ikke hatt en ordentlig fest siden i begynnelsen av oktober på grunn av prosjekt baby. Ble litt flere øl enn planlagt, men føler festen var velfortjent : ) Ulempe: Var veeeldig tøft å stå opp og teste for eggløsning lørdag morgen. (Må gjøre det hver morgen på grunn av at måler med monitor). Var på nippet til å gi f og bare sove videre, bra jeg ikke gjorde det for fikk første utslag den morgenen. Du må holde oss oppdatert og så slå deg sammen med meg på uke 10-tråden om du reiser : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...