Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hei Vi har en gutt på 3 år, og vi prøver å være flinke å finne på ting, og synes egentlig at vi er det. Men så kommer disse kjedelige regnværsdagene....er det noen som har noen tips til hva man kan gjøre... Sandkassene er jo helt harde, så der er det ikke noe gøy å være, og det er kjedelig å bare være ute når det ikke er noe spesielt å gjøre for en 3 åring. Vi drar titt og ofte på bondegårdsbesøk, og innimellom på lekeland, men kunne ønske det var noe annet.... Noen som er mer oppfinnsomme enn oss? Vi bor i Oslo.... Klem fra en mamma
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeg vet ikke noe om hva han liker, men har ei jente på 3 1/2 år, og hun liker å perle, tegne, være med å bake, leke med dukker, bygge med klosser (lego ol), se film, støvsuge og koste, hjelpe meg å bære på plass rene klær, bowling med 1 1/2 liters flasker, leke gjemsel enten med personer eller en leke som skal gjemmes, dra på besøk til jevnaldrene, se på bilder både i album og på dataen, ringe til mormor, tante, morfar ol. det er kjempestas!! Lese i voksen blader, reklame ol., vanne blomstene, lese bøker, ligge foran vedovnen på et teppe, trille ball. Det var det jeg kommer på i farten =)
SassyMom Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Dra på tur til biblioteket; hender de har litt teater og så låne bøker da Tur på kafé etterpå. Gå på zoologisk museum i Tøyenparken. Reptilmuseum i Storgata (levende reptiler og sssslanger) Mate fuglene ved Akerselva. Bake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå