Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte bæsjer barna deres. Sønnen min på 4 mnd kan gå 3-4 dager uten avføring og da må jeg til med q tips for å stimulere tarmen. Han får malt i hver flaske så det skulle jo hjelpe mente helsesøstra, men det hjelper jo ikke. Prøver med svisker men det bare spytter han ut.

Kanskje ta han med til lege? Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. min bæsjet hver dag på den alderen da det funket med malt. Har du prøvd sviskemos?? Det smaker nok bedre enn svisker.... lillegutt elsket det og det er veldig effektiv når han er hard i magen. Sverger til Småfolk sin. (mulig du mente sviskemos når du skrev svisker da)

Skrevet

Min er bare 2 mnd, og han bæsjer gjerne 2 ganger om dagen han=) Han får malt i hver flaske.

Skrevet

mente sviskemos :) Har bare prøvd nestle sin. Er jo verdt å prøve småfolk sin også

Skrevet

Min gutt har ei bæsjebleie hver dag. Som regel iallfall....Det gikk en stund hvor det tok litt lengre tid mellom bleiene og da stimulerte vi med termometeret.

Vi pleier å ha malt i ca annenhver flaske og da ca ei halv teskje.

Skrevet

Han har i snitt to bæsjebleier hver dag og kun en sjelden gang han får malt. Han får det kun når mamma innbiller seg det er godt for systemet å få litt Kanskje en gang i uken. Han har altså ikke behov for det tiltross for å være fulltids mme barn.

Skrevet

Hos oss er det ca annen hver dag og jeg gir ikke malt legner. Men det hjalp da vi skiftet fra NAN til Hipp. Før det kunne det gå både 3 og fire dager og hen strevde tydelig med magen. Vi drev med malt og Q-tips. Men nå går det bra selv om han ikke bæsjer hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...