lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Samme tråden som: (Hva kan deres søte små på 11-12 mnd nå da?? (dette er ikke en "skryte" tråd.)) Må legge til at dette heller ikke er en skrytetråd, da jenta mi er litt seint ute (tror jeg?). Greit å vite hva andre baby'er på samme alder kan og klarer :-) Jenta mi på 9,5 mnd kan: - Si mamma og pappa, og "jaaaja" hehe - Vinke Så kan hun sitte helt alene uten støtte, men det har kun kunnet i ett par måneders tid. Samme med å rulle over hele gulvet i en raser fart, men ingen kryping eller krabbing endå.. Hva kan deres små? :-)
mammarettogslett Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 9,5 her også. skryter likevel jeg;p krabber sitter reiser seg går langs sofa og med gåvogn klapper vinker litt mamma, pappa og titte sier hun ellers kan hun skrike veldig høyt om natta, få viljen sin og få frem krokodilletårer;p
zombie2be Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Gutten min har helt til for et par måneder siden vært veldig "bedagelig", ikke rulla eller noe som helst, helt til plutselig alt har skjedd... NÅ: - setter seg opp selv, glad i å sitte - greier nesten å reise seg - sier abøø! mamma og pappa - klappe litt kake når ingen ser.. - kryper langs gulvet, krabber nok snart:)
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Min er 10 mnd og kan Krabbe Reise seg Gå med gåvogn og langs alle møbler Danse - sittende og stående Riste på hodet (noe han også bruker når han danser) Sette seg opp selv Klappe Vise hvor stor Vinke hade Gå opp trappen..hrmf... hvor blir det av trappegrinda, har heldigvis dører fra kjøkken/stue og ut igangen hvor trappen er Si: mamma, pappa, hei, pus, se, oi, noe som ligner hade Sjarmere alle damer når vi er byen fordi han smiler til alle som går forbi.. go'ingen min!!!!
månesol Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Min er 9mnd og kan krabbe sitte reise seg gå langs sofa/møbler, veggen (og med gåvogn) vinke si nam når han liker maten si mamma Smiler til alle som snakker til ham.
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Gullet mitt er 10 månederog kan sette seg opp krabbe. Problemet er at han synes det går for tregt å krabbe så det ender opp med at han åler seg (han har ålt seg siden han var 6 måneder gammel, så han åler seg veldig fort ;-)) reiser seg opp og står hele tiden kan gå med gåvogn sier mamma, pappa og hei
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2009 Kjekt med mange svar, og kjekt å se hva andre kan på samme alder... Ser nok ut til at jenta mi er veldig seint ute ja.. :-( men det kommer vel.. alt til sin tid! :-)
Hottentottentitten Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Småen er 10,5, men slenger meg med allikevel. - Si mamma, pappa og der - Vinke - Peke på lyset og si "der" når vi spør hvor det er - Gå - Sitte selv
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Jenta mi blir 10 mnd den 15.januar og hun kan: - Krabbe - Sitte og sette seg selv - Reise seg selv - Gå langs bordet og bak trillevogn - Spise biter med mat selv - Vise hvor stor hun er "så stor-leken" - Sier mamma-ma og pappa-pa, tror ikke dette er helt bevisst ennå.. - Dykke under vann på babysvømming, som hun eeeelsker!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 10 mnd 18 januar å gjør dette: sette seg opp krabbe åle seg fram si : mamma,pappa ,nei spise brødbiter rekke hender klapper kake leke borte titt itt reise seg dessuten er hun veldig mamma dalt å gla i puppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå