Gå til innhold

ELENDIGE norske helsevesen:( føler meg som en liten dritt;(

♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥

Anbefalte innlegg

la inn innlegg her i går fordi jeg etter 4 positive tester(siste på tirsdag) fikk en negativ i går. Frykter at hcg synker og at jeg nå kan vente meg min 4 SA. Går på crinone og albyle, og er veldig bekymret for hva som skjer. Skulle så gjerne vært inne til ul og fått beskjed om det er liv eller ikke. Er kjempe kjett hvis det enda en gang går galt, og dessuten vil jeg ikke stappe innpå albyle og crinone hvis det nå er for sent.

Har ul på fredag men syns det er lenge å vente.

ringte sykehuset i går og traff på ei jm som vireklig ikke kunne skjønne hvorfor jeg tok så mange tester, syns jeg skulle slappe av og hvis jeg ikke blødde kunne jeg fint vente til fredag. Jeg gråt til og med til henne og sa at jeg har tross alt opplevd dette 3 ganger før og ventetiden er nesten det verste. men nei ingen kjære mor der.

ringte på nytt i dag og fikk snakke med en annen jm . denne mente også jeg skulle vente til fredag, men hun skulle snakke med legen om hvorvidt jeg kunne fortsette på medisinene selv om jeg kanskje nå har et dødt foster imagen.

er så fortvila, bekymret, redd og nervøs. greier ikke å tenke på annet og føler meg elendig behandlet. sist gang ejg mistet (i oktober i fjor) mistet jeg veldig tidlig og da nektet gynekologen jeg kom til å kalle det en SA - dermed fikk jeg utredning som jeg har krav på. Nå står jeg altså mest trolig ovenfor min 4. og får ikke vite en gang hvordan vei det går.

blir så sint og samtidig maktesløs. spiller liksom ingen rolle hva jeg sier, om jeg gråter eller noe. kalde som is oppå sykehuset der..

Fortsetter under...

Takk curly-mor. ja mannen min sa det i stad at om jeg ikke får komme inn på gyn pol i morra så kan vi ringe volvat og se om vi får komme inn der på dagen. Lenge til fredag når man ikke vet ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...