månesol Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har avent sin drikkekopp, men den lekker jo bare hele tiden(er et hull ved nesen det kommer ut når han drikker,,,) Han er nå 9mnd. Er takknemelig for svar dersom du kan anbefale en drikkekopp som ikke lekker når barnet drikker. Tenkte å kjøpe en ny nå til uker. .....kjedelig å hele tiden måtte skifte body da pga at han blir våt når han skal drikke selv, noe han selfølgelig gjør nå i denne alderen.
3småtroll♥ Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har en fra apoteket- Toomee tippee. Den er veldig god-lekker ikke i det hele tatt;) Må ikke suge veldig hardt for at det skal komme noe ut heller;)
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Nuby! Litt vanskelig å sette sammen, men når du først har fått den sammen er den tett og god å drikke av
mamma`n til nurk Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Min begynte ved ca 7 mnd alder. Hadde prøvd da en mnd, men hun fikk ikke til sugeteknikken før da. Bruker avent-koppen. Men som ei lenger oppe sier, er litt irritert over det lille hullet i tuten. Spruter vann i nesen hennes innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå