Idun Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jenta vår er 4 mnd nå og har tulla seg inn i en lei uvane. Hun våkner og er strålende blid og våken og skravler flere ganger ila natta. Ikke så veldig sulten, og hun blir "spinnvill" etter å ha fått mat (mme). Hun har alltid hatt behov for mye søvn og sover fint og passe mye ila dagen (tror jeg da, hun styrer det selv) og ikke noe mer nå enn tidligere. Vi er imidlertid utslitte fordi dagen hennes nå starter før 5 etter å ha hatt flere oppvåkninger og våketimer på natta. Hun har så vidt begynnt å få litt grøt midt på dagen. Kan det være dette som tuller det til for henne mon tro? Flere som har den erfaringen med grøt?
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Min gutt ble også urolig når vi startet med grøt, eller jeg visste jo ikke om det var derfor. Prøvde derfor en ukes tid uten grøt, men det ga seg ikke. Ettersom jeg har lært her inne, er det ganske vanlig at de blir urolige rundt 4 mnd, det er jo mye som skjer med dem i den perioden. Men i vårt tilfelle gikk det seg til, og tror det er vanlig med en sånn fase i den alderen altså... Håper det gir seg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå