Gå til innhold

tfk og søskenbrett. noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg har forelska meg fullstendig i TFK twister, men har en 4 åring som jeg må ha et søskenbrett til. TFK har et (dyrt) mamaboard, som hverken jeg eller pappaen har veldig tro på....vi bor i nærheten av mye skogstier, og jeg tenker at det brettet ikke funker særlig der....noen som har fiksa seg en annen løsning?

sånn det ser ut nå blir det teutonia mistral fordi det er en god vogn med et solid søskenbrett, men den er jo ikke halvparten så stilig som tfk sin....

Skrevet

TFK sitt mamaboard er ikke et søskenbrett. Det er brett for den som triller så den kan kan sparke etter vogna istedetfor å gå.

TFK har et eget søskenbrett, men det finnes også universalbrett som jeg tror skal passe.

Det blir litt trangt å bruke søskenbrett på TFK, men fult mulig.

Skrevet

å? har tfk et eget søskenbrett? det har hverken jeg eller noen forhandlere jeg har prata med hørt om! kan du si noe mer om hvor jeg kan få tak i det? thank you-frokostquiz er best!

Skrevet

Dette kan IKKE brukes på Twist, bare på den gamle PRO modellen som egentlig er utgått...

Tror ikke søskenbrett, uansett kvalitet og form egner seg på humpete stier m.m. Jeg har et Brio som kan festes på de fleste barnevogner (har Teutonia) som går å bruke på en grei sandvei, men i humpler fungerer det ikke uansett..

Skrevet

Sikker?

Det finnes to Buggypod.

Vanlig Buggypod og Buggypod Smorph.

Jeg regner fremdeles med at den nye og forbedrede buggypoden passer, men det finner jeg ut når jeg drar over ti lTyskland ved påsketuder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...