Gå til innhold

babyen sittende i vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har sin baby sittende i sportsvognen selv om h*n ikke kan sette seg opp og sitte alene??? Vet jo helsestasjonen sier dem ikke skal sitte før dem kan det selv, men det er jo håpløst i verden å holde min lille vannrett lengre...

Hva gjør dere??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker baggen på min snart 6 mnd enda. jeg bare putter en dyne under posen hans og legger han med litt skrå i ryggen så han kan se over kanten på vognen sin. liker det veldig godt og han maser ikke om å få sitte i vognen. eneste plassen han er fornøyd faktisk. når han sovner så fjerner jeg bare "puten" fra under ryggen hans og drar han forsiktig inn i posen. så lenge ikke hovedvekten kommer på hoftene men mer fordelt på hele kroppen så skulle jeg tro det går greit så lenge det ikke er for lang tid av gangen...

Skrevet

Min gutt klarte å sitte selv uten støtte i vognen når han var 6 mnd. Klarte ikke å sette seg opp selv før han var kanskje 8 mnd. Men fysioterapauten sa dette var greit i korte perioder.

Støttet også under med dyne/pute før han satt selv så han kom litt høyere opp. Elsket det!

Skrevet

dytt:)

Skrevet

Vi begynte med sportsvogndelen da vesla var 7 mndr. Vår vogn har et hakk mellom liggende og helt sittende stilling, slik at de får sett en del, men samtidig ligger litt bakoverlent. Tror dette er det beste, iallfall med en gang man starter med sportsvogna. Vesla her satte seg opp selv da hun var ca 9 mndr, men har først begynt å ha henne helt sittende i vogna nå rett før hun ble 10 mndr.

Skrevet

bare korte stunder. det går jo å ha nesten liggende også...

en annen ting: lot henne ligge på magen på skrå og titte over kanten - kjempestas!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...