Ludde Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Snuppa vår er 7 mnd og jeg kuttet ut melk på natten for 3 uker siden. Jeg løftet heller ryggen hennes litt opp i sengen så hun fikk vann på flaske.Storebroren hennes ble illsint av dette på hennes alder og sov som en sten om natten etter en uke siden det ikke var melk å få. Men denne frøkna digger vann og våkner opp tre ganger for å kreve det. Blir sprø av søvnmangel. Har prøvd å lå være, men da skriker hun så lenge og sårt at jeg kryper til korset og kommer med flasken.. Hva skal jeg gjøre???HJELP!!!
Venja Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Sønn vår får med seg en avent-flaske med vann i sengen og har selvbetjening. Var en del eldre enn jenta di da vi startet med det, rundt året tror jeg.
treerbanden Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 mine unger får med seg avents dryppfrie vannkopper i senga og har de heile natta, ho eldste e nå 3,5 år. ser ingen problem i det så lenge det e vann... hadde vært verre hvis det var saft...
gerd Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jenta mi på 2 år har en kopp med vann i senga. En kopp hun ikke kan søle med :-) Hun drikker lite på dagtid så hun trenger det hun drikker om natta - plaget med hard mage også. Jeg ser ikke problemet, men så vekker hun ikke oss heller da....
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Problemet her er vel at hun ikke klarer å holde flasken selv og trenger hjelp hver gang hun skal drikke.... Har desverre ingen råd å komme med, men skjønner det er slitsom når du først har avvent melk på natten.
heihåå Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Bare slutt å gi henne vann! Samme skjedde når jeg melkeavvente, ga han vann i stedenfor, og våknet haugevis av ganger om natten for å få litt vann. Dermed kuttet jeg ut all "sevice" mellom 18:30- 07:00, og etter to netter gadd han ikke våkne mer, for det var ingenting å få. Dette skjønner de som regel kjapt, men varierer hvor "seige" de små er ;-) Håper det kan fungere for dere også!
Ludde Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2009 for mange svar:) Tar gjerne imot flere tips
Har to herlige gutter! Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 ville ikke gitt vann selv , hva om de setter i halsen og dere sover godt!!...uff nei det hadde ikke vi turd, står forresten av barn ikke skal drikke uten tilsyn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå