Gå til innhold

merkelig følelse..

Anbefalte innlegg

har siden jeg stod opp idag hatt det så merkelig nedentil liksom..som om jeg har mens..det er ubehagelig og jeg går på do i eningen. har også hatt smerter eller små kramper når jeg går..hva er dette? og er det et tegn på at noe er galt?

mulig jeg engster meg for mye...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139421340-merkelig-f%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke ringe jordmor på føden og prate med henne siden det er helg?

Det går an å ringe legevakt også å prate med dem men det jeg har erfart så får man mye bedre hjelp hvis man ringer jordmor på fødeavdelingen.

Tror jeg ville gjort det hvis jeg var deg... hvis ikke tror jeg du kommer til å engste deg hele helgen.

Er enig med hemmeline. Hvis du ringer jordmor eller legevakten får du i hverfall snakke med noen som har litt peiling på dette.Da dette er min første så kan jeg ikke si om det er normalt eller ikke. Du kommer til å være urolig til du vet hva dette er og da er det lik så greit å få det gjort istede for å gå hele helgen å være bekymret.

Takk for svar jenter! Det har roet seg idag men ringte likevel.. det var ingen grunn til bekymring foreløpig ,og jeg måtte se det an i løpet av de neste dagene. Var nok bare livmorhalsen som trengte litt plass.Men det var godt å høre at man kan ringe for alle slags småting uten å føle seg smådum.. Fortsatt god helg! :)

Det var godt å lese, har hatt det sånn selv i det siste. Akkurat som det føles den dagen jeg får mensen, så ikke direkte mens-smerter, men som om "nå kommer det noe snart". Det murrer i korsryggen også. Synes det virker som om det hjelper når jeg får vært på do, så kanskje det bare ikke er plass til alt sammen...

Skal til jordmor på tirsdag, så skal høre med henne da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...