Gå til innhold

tidli bekkenløsning!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg er 14+0 og har kjent plager i bekkenet en uke nå. Kjenner det særlig ved siden av halebeinet og at det strømmer ned i rumpa. Har også tidvis kjent det foran.

Skikkelig kjedelig. Hvis det er noen som har noe gode tips så mottas de med takk. Hva gjør jeg med trening? Har ikke trent noe så langt i svangerskapet fordi jeg har vært så trøtt, men nå begynner det å gå over og jeg vil gjerne begynne igjen, men vet ikke hva jeg kan gjøre med bekkenet.

Kom dere på basseng treing for gravide :) Er veldig fint mot bekkenplager og bygger muskler for å forebygge bekkenplager senere i svangerskapet :)

Jeg gikk på krykker fra 4. mnd med førstemann. Bassengtreningen gjorde det mye bedre i perioder. Med andre mann gikk jeg på trening fra starten av svangerskapet, og hadde såvidt antydning til bekkenplager helt på slutten av svangerskapet. Nå med nr tre begynner jeg i basseng på torsdag. Gleder meg. Er så deilig med det varme vannet. OG når magen blir DIGER og du føler deg som en elefant, blir du vektløs i vannet og slapper MYE bedre av.

Fysioterapeuter vet som regel hvor de har tilbud.

Annonse

Jeg har fått bekkenløsning i front jeg, har vært plaget av det i noen uker nå. Håper det blir bedre med tiden siden jeg allerede er plaget med ryggen fra før. Kunne jo fått bekkenløsningen bak som de fleste andre jeg også så har jeg kunne hatt smertene på en plass. Men nei da.. haha.. Ja ja.. Ikke mye å gjøre med det.

Hei! I Fossegrenda er det bassengtrening hos Frisk fysio. Ellers vil jeg anbefale deg kiropraktor Isdahl, som også holder til i Fossegrenda. Om du har bekkenlåsning kan det hjelpe deg mye!! Jeg er selv i uke 18 og begynte med kiro forrige uke. God effekt så langt! Det er viktig å gå til kiro først om det kan hjelpe, før en så begynner å trene. Det hjelper ikke å trene med bremsene på!! Jeg var utrolig skeptisk i utgpkt, men fikk anbefalt denne kiro, som er helt super!!

Hei!

Jeg er 14+3 dager, og har allerede (siste uke) hatt mye vondt! Spesiellt i bakre del av bekkenet (rumpa) og korsryggen. Så merker jeg det godt dersom jeg gjør noen uvante bevelgelser.Jeg fikk bekkenløsning allerede i fjerde måned i min første graviditet! Uff, det er et hærk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...