Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #1 Del Skrevet 10. januar 2009 ville ha fødesamtale pga jeg har vært så elendig form hele svangerskapet å bare ligget,brukt kvalmestillende,innlagt to ganger å psyken er deretter.er 34 uker nå og har fibromyalgi,førstegangs.hvis du har vært innlagt for næring el nært på pga svangerskapskvalme å vært på bunnen med fibromyalgismerter,så skjønner du hvordan min helsetilstand er å har vært i 32 uker nå.kan ikke si jeg har fødselsangst,men nervøs for hvordan det vil gå i fødsel ettersom jeg har hatt denne helsa så lenge nå å redd det kunne endt i en mer tragedie enn noe positivt for meg. på fødesamtalen: etter ultralyd så satte vi oss ned å legen sier,ja du ville prate om forløsingen.han sa : en vanlig naturlig fødsel er det beste for å få ut veske fra lungene naturlig, at ungen får med seg de naturlige bakteriene i kjeden.lamme folk har født før til å med,å en fødsel går sin gang uansett. jeg hadde trodd kansje han hadde forstått meg litt å kommet meg litt i møte,men neida.keisersnitt el annet ikke på tale å snakke om. jeg fortalte nok en gang om min helsetilstand bare mer detaljert mens jeg hevet stemmen endel å var veldig provosert over den kyniske,arogante,kalde å lite forståelsesfulle mennen jeg satt ovenfor som bare satt å så på meg.jeg sa hele sannheten jeg,å at jeg forlanget uttalelser fra annen lege hvis han var så bastard sikker på vanlig fødsel var det beste å ikke ville rikke seg.jeg ble ferdig med å prate. så sa han: jeg har hele veien sittet å framprovosert argumenter hos deg for keisersnitt å jeg mener også at keisersnitt er det beste å har ment det hele tiden etter å blitt kjent med deg etter to innleggelser,så jeg skal gå å få en time til deg å gikk ut av rommet. dermed fikk jeg time en uke før termin. han spurte hva jeg tenkte å følte der å da etter jeg fikk dagen, å jeg var så irritert på hans væremåte at jeg klarte ikke på et par minutter å komme ned på jorda å til meg selv. jeg hadde håpet at han hadde vært litt mer vekslende for å imot å ville diskutert fram å tilbake ang keisersnitt,vanlig fødsel,i angsetting å keisersnit med lav terskel i å med at jeg ikke hadde kommet til et svar selv for hva som var best for meg.min taktikk var at jeg hadde tenkt å forlange igangsetting med ks med lav terskel,men begynte argumenter med ks for å liksom etterhvert fire på kravene å virke imøtekommende. så når jeg tenker over det nå,så var det lege som tok mitt valg å da er nok keisersnitt det beste for meg. så jeg føler meg nå beroliget med at legen tok valget for meg. han hadde bare provosert meg til å snakke for keisersnitt for å se om jeg skjønte hva det innebar.så sånn gikk det. har andre sine førløsningssamtaler de vil dele? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139420584-min-f%C3%B8rl%C3%B8sningssamtale-beskrivelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå