livetimammasmage Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Skulle bare se om det hadde kommet noen kuler i tannkjøttet på lillegutten min idag, så plutselig ser jeg to tenner stikke frem så vidt foran i nedre munn!!! Han er 3,5 mnd Trodde storesøstra has var tidlig jeg, hun var 5 mnd da hun fikk sine to første tenner, hadde alle tennene(inkl. to års jekslene) før hu var 1 år! Spent på å se hvor fort de andre kommer
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Kor morsomt da :-) Gutten min er akkurat 3 mnd og jeg tror at han får tenner snart også.Han spiser opp fingrene sine og sikler veldig mye.Blir spennede å følge med ;-)
mammadalten :) Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 åh så morsomt da, sønnen min også fikk de to første nede da han var kun 2mnd, han også siklet å tygde på alt.. men ikke noe grinete.. er visst fint å få de tidlig da tannkjøttet ikke er blitt så hardt nå er han 8 mnd og fant 2 for tenner oppe igår etter badet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå