Gå til innhold

Da har vi hatt vår første natt borte fra jenta vår (10 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått og grudd meg ganske lenge til dette. Hun overnattet med svigerforeldrene mine. Det gikk utrulig bra. Hun sov 12 timer i strekk.

ps: jeg ringte bare 2 ganger:) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går som regel så mye bedre enn vi tror.. Har hatt barnevakt noen få ganger (lillegutt er også 10 mnd) og jeg stresser og klarer ikke helt å slappe av, ikke sover jeg godt når jeg endelig har sjansen heller.. Men det går jo like bra hver gang. Så barnevakt kun når jeg MÅ...

Skrevet

Så bra :-) Er jo bare fint å venne dem til å sove litt borte, og så er det jo kjempestas for besteforeldrene vil jeg tro :-)

Lille her sov borte da hun var fem mnd, og det gikk faktisk mye bedre enn forventet. Sendte bare en melding og ringte en gang, og Leah var storfornøyd med mormor-kos :-)

Hun hadde våknet litt tidlig da, så min stakkars mamma som er tidenes b-menneske var ikke helt på topp da de sto opp klokka kvart over fem, men det gikk helt greit :-)

Den 31. skal samboeren min og jeg ut og spise (fikk gavekort på restaurant av mamma til jul med barnevakt inkludert), og da skal hun sove der igjen. Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...