Gå til innhold

Poser som babyen ligger i om natten...Hvor får jeg kjøpt den????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten jente på 10 mnd. Vi begynte og bruke pose (som vi spenner fast i sengen ) når hun bare var 3 mnd... Men nå har den posen begynt å bli altfor liten.. Vi er helt avhengig av denne.

Er det noen som veit hvor vi kan få kjøpt en slik pose, den må vere stor..

Har sett på babybutikker, men de er så små.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en i merket BabyDan i en lokal babyutstyrsforhandler. Den var god og romslig. Så de burde ha det på Barnas Hus, Reflex etc. Mulig noen nettbutikker..

Skrevet

Vi kjøpte vår på babyshop, den gjelder fra 6mnd-24mnd :D

Skrevet

hvordan pose er dette...?

Skrevet

reflex sørbø og sparkjøp har;)

Skrevet

Tror Kid har 99kr, men vet ikke noe om det er forskjell på de forskjellige!

Skrevet

H&M har oxo-mange fine;) Vet ikke om de er m seler,men er jo fort gjort å sy på da;)

Skrevet

de har på laredoute.no.

De har store poser også!

Så på en i flis der med avtagbare armer å posen kan også brukes som kjørepose! Den var kjempefin, men tror min gutt hadde blitt sint om jeg plutselig hadde satt han i en pose nå som han er ti mndr!

De har har de vanlige posene der også:)

Skrevet

Kan jeg få spørre hvorfor HI må ha jenta i en slik pose med seler om natten? Fra hun var 3 mnd..? Er det fordi hun ikke skal kunne snu seg eller noe? Jeg synes at barna må jo få røre seg naturlig, også når de sover..Før eller siden! I starten sier det seg selv, siden de ikke klarer å snu seg på egen hånd, men etterhvert vil de jo ligge litt på siden og på magen, akkurat som oss. Er de sterke nok til å snu seg, klarer de jo å flytte hodet slik at de hele tiden får puste. Synes kanskje dette er et unødvendig "hjelpe-/tvangsmiddel".. Jeg bare tenker at jeg hadde blitt gal om jeg hadde blitt tvunget til å ligge i en stilling hele tiden!

Ikke ment som kritikk til dere som foreldre som bruker det, men vil gjerne forstå hvorfor dette brukes..

Skrevet

Min babyDan poser er fra 6 mnd til 2 år, så den er stor, kjøpt på Babycomfort.

Mamma til Christina: Jeg var også skeptisk til dette, men for oss fungerer det fantastisk. Lillemann har i hele sitt liv (8 mnd) kun sovet 2-3 timer sammenhengende om natten, og får at han skulle sovne måtte vi sitte og tviholde på han, dette kunne ta fra 2 min til 2 timer. Etter at vi forsøkte babysafe sovner han selv uten et knyst (aldri skjedd før) og sover HELE natten fra 19-06 og så til 08. Han trives og da er det ikke noe galt i det. Kvelning er ikke mulig, selene vises ikke, de går under madrassen i hoftehøyde, og skal være helt stramme.

Skrevet

Åja, men da skulle man tro at babyen trives med å ligge i seler da!;) Det er jo helt sikkert en grunn til at de selger av disse posene, at det funker på et eller annet vis!

Skrevet

Heihei!

Jeg kjøpte sånn pose på c&a, i tyskland.

Men det var fordi ho sparker av seg dyna...

Er veldig fornøyd m den, nå vinterstid har jeg en sommer dyne over og, også har jeg på armene, som jeg kan ta av til sommeren evnt...

Men har den uten seler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...