Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 så er jo denne ganske lett å håndtere synes jeg, men føler ale kjøper ekstra trille??
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har en "paraplytrille" ved siden av, hadde ikke trengt den men jeg fikk den billig på ett lagersalg og det hadde vært en demo-vogn. Det fine med den var at det både var med overtrekk og regntrekk..... Ellers har jeg også en annen trille som var gave som jeg ikke har brukt..... Liker city crossen best, den har vi hatt med på flere utenlandsturer og er veldig god å trille. Paraplytriller med små hjul er noe herk...ofte går hjula hver sin vei... Ser du ikke noe behov for trille ikke kjøp bare for at andre gjør det....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har egentlig heller ikke hatt trille i tillegg til city cross. Eller en liten trille har stått hos besteforeldrene, men de bor i usa og orket ikke dra med city crossen dit:) Nå er min 2,5 år og bruker ikke vogna så mye lengre, men jeg har altså klart meg uten trille hele vognperioden.Bruker fortsatt city crossen de gangen vi trenger å bruke vogna:)
SallyAnn Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har City Cross og har kjøpt en paraplytrille i tillegg. Kjøpte bare en billig en brukt for jeg synes stort sett City Crossen er grei å bruke. Men når vi skal på shopping (spesielt på kjøpesenter) tar jeg heller trilla for da får jeg mer plass til varer i bilen og den er mindre og lettere å manøvrere i butikker liksom. Vi har også hund og hvis vi skal ha med den på besøk etc er det greit å ha et mindre vognalternativ å ta med.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Det kommer jo helt an på hva du selv føler du har behov for. Klarer man seg fint med citycrossen så er det ingen som sier at du MÅ kjøpe trille i tillegg. Vi har kjøpt en som er lettere å ta med i bilen, siden citycrossen ikke får plass i bagasjerommet i bilen uten å deles. Må ha sittedelen inne i bilen, og understellet tar opp hele bagasjerommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå