Gå til innhold

Synspunkter vedrørende guttenavn....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe....Ja, smaken er som baken ...heldigbis;) Men har vært inne på Max- og det er fortsatt en av favorittene....men er jo så himla mange som heter det.....og blir helt sikkert ikke færre nå....:)

Annonse

Begge navnene er jo "smake-på" navn..... Om dere skjønner.... ( og ikke som i sjokolade....) Men er jo som jeg sier- er bare ute etter synspunkter...arti å høre hva andre syns....Kjenner liksom ingen som heter noen av delene....;)

Nå ble jeg bare så utrolig provosert av deg Kapabel. Er det nødvendig å skrive at det blir som å velge mellom pest og kolera???? Du hadde ikke trengt å svare på innlegget om du hadde så mye mot navnene. Synes det er så mye usaklige svar her inne og ditt svar er av de usaklige.

Annonse

Selv om vi er uenige er det ikke nødvendigvis jeg som er usaklig :-) Hun spør om svar, og må tåle at noen ikke liker navnene. De er jo en smule spesielle..

For øvrig synes jeg heller ikke at alle de andre svarene i denne tråden er like saklige, men det er vel du som bestemmer hvorvidt et svar er saklig eller ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...