Blue Lady ♥ Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 guttungen har stigende 38 i kroppstemp,sur/sutrete,sår i i kroppen,forkjølet og utilpass...har sovet dårlig de siste nettene...skal jeg gi en paracet sp kroppen får roet seg litt?
mamma`n til nurk Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Er ikke lege, så jeg vil ikke gi noen anbefaling her, men personlig ville jeg nok ha gitt barnet mitt en paracet hvis jeg hadde ment det kunne hjelpe. Er du i tvil, kan du ringe legevakten så får du et mer "ordentlig" svar.
Blue Lady ♥ Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 æsj,liker ikke bruke medisiner på han....har bare brukt 1 gang.. er så usikker....legevakta sier bare gi.
blockarella Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Hvis du har snakket med legevakten og de sier at du kan gi, så ville jeg nok stolt mer på dem enn div råd man kan få her inne... :-) Her vet man ingenting om hvilken bakgrunn dem som svarer har. Men, uansett må jo du selv være komfortabel med valget ditt... :-) Lykke til, håper lillegutt snart blir bedre! Ikke kjekt når de små er syke...
Vinden blåser Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 standardsvaret er jo at du skal gi ved passerte 39 i feber, eller tidligere hvis ungen er "plaget" oga feberen. ville nok derfor gitt han en rumperakett ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå