Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sover gjerne over 4 timer på dagen uten å gi tegn til å være sulten. Bør jeg vekke henne underveis, eller er det ok? Hun er helt gjennomsnittlig når det gjelder vekt, har faktisk ligget litt over kurven siden fødselen. Men jeg kan ikke forstå at hun får i seg rundt 750 ml melk i døgnet, når hun sover så mye hele døgnet? Hun er over 5 kg. Det er jo den mengden de anbefaler? (Leste det et sted på siden her.) Hvor mye er det i en "full" pupp? (Kanskje et dumt spsm...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge hun legger fint på seg, er det ingen grunn til å vekke henne for å gi mat. Noen babyer sover mye, andre lite :o) Bare nyt det så lenge det varer ;o)

Skrevet

Siden du ammer så spørs det om du ikke bør...? Men søvn avler jo søvn, så gudene vet..Men hvis ikke bør du vel pumpe deg i hvert fall.

Her soves det også mye. Han er 10 uker. Han sover ca fra 19 på kvelden til morgenen etter. Varierer litt mellom å våkne kl 06 eller 08. Men her får han mme, og da sover de gjerne lenger.

De trenger søvnen så jeg ville i hvert fall ikke vært bekymet.

Skrevet

Så lenge vekta er normal er det ikke lengre anbefalt å vekke for å gi mat.. Gjelder kun de som er veldig små. Her var gullet bare 2950 og 49 cm når han var født, men ikke liten nok til å skulle vekkes for mat.. Kunne sove 4 timer han og. Nå er han 7 uker og sjelden han sover mer enn 3 timer på dagen.

Har aldri vekket han for mat og har lagt veldig mye på seg i forhold til fødselsvekt og lengde. Er 5300 nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...