noraei6 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Skriv dere opp her dere som vil være med, så blir det lettere å bestille bord:DD
FruV Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Satser på å komme meg avgårde ,men alt kommer an på om samboeren min er hjem til rett tid.
Trultina78 Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Hei! Jeg har termin tidlig i juli, men vil gjerne bli med:)
Lillepromp blir storesøster Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Hei:) Jeg har egentlig meldt meg på dette treffet, men så at det er et annet treff neste tirsdag, så jeg tror jeg melder meg på det i stedet for. Skal ut i morgen også, så det hadde vært godt å bare være hjemme i kveld:)
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 jeg må nok melde pass på det treffet idag 15.01 alikevel.. siste dagen før gubben skal på vakt og kveldsuke, så han ville ha meg hjemme ikveld..! men jeg håper så mange som mulig her i juni klubben blir med på treffet til tirsdag, den 20.01..?! treff for sommermager!! håper og se mange av dere der..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå