Gjest Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er ganske sà sikker pà at denne hylgrininga og vondt i magen, kom av vaksinen han fikk for 1,5 uke siden. Det har heldigvis gitt seg nà og han virker blid og opplagt :-) I dag gav vi han en annen vaksinasjon, som skulle drikkes. Det beskytter visst mot diaré og slike ting. Vi bor i Spania, og her er det vanlig à ta denne vaksinen. Men nà har han sovet i 1,5 time, noe som er ulikt han... Bivirkningene for denne vaksinen er, diaré, feber og oppkast :-( Merker jeg er skeptisk til vaksinasjoner nàr de er sà smà, liker det ikke i det hele tatt, selv om det er til deres eget beste... Hvordan reagerte deres babyer pà vaksinasjonene?
Trulte76 Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 alle mine tre har reagert med de har blitt litt trøttere. ellers ingen andre plager. mmr vaksina så mener jeg å huske en av jentene fikk mini rødehunder av den. Men det er ikke smittsomt og ikke farlig. Bare helt svak form av den.
Trulte76 Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 eller var det meslinger? en av de to husker ikke.. er så mange år siden nå
LadyBlackJack Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Småen her fikk 38,7 i feber etter 3mnd vaksinen. Var fin i formen ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå