ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Tok mine to første piller i går kveld, så da gjenstår det å se hva som skjer Har ikke prøvd så veldig lenge, slutta på p pilla i september og har nå min første TR ved hjelp av provera. Har cyster på eggstokkene og er veldig spent på om dette vil sette fart på EL. Noen andre med liknende historie som vil dele den?? Ser det er mange som begynner på enkel kur.. Jeg fikk beskjed om å begynne med 2 tab, er ikke det dobbel kur? Skjønner ikke helt det. Er enkel kur til de som bare må få fart på EL og dobbel kur til de som ikke har EL av ulike grunner? Det ble visst litt mye på en gang Håper noen vil svare!
to snart tre Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hei. Det viser seg at det ermye ulik praksis i bruk av enkle og doble kurer av pergo fra legene. Legen min satte meg direkte på 3 mnd med dobbel pergo og annenhver mnd som pause mnd, selv om vi tror jeg i flere mnd har EL. Men vi var usikre på når den kom, pga lang syklus og varierende lengde på syklus. Men ei venninne som har akkurat samme symtomer og problemer som meg som utredes av annen lege har fått 3 enkel kurer uten pause mnd. Det stemmer at 2 tabl er dobbel kur. Kjør på , ha hyppig sex pr uke og gled deg over at mange blir gravide på pergo (også i evt pause mnd). Selv om det ikke skjedde med meg så skjer det med veldig mange. Pergo gis av mange leger som en ekstra kickstart på å bli gravide, spes om de ikke helt klart vet grunnen til at du ikke har blitt gravid. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå