Gå til innhold

Hva koster knapphullsblomster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ca..

Jeg tenker bare en rød rose..ikke så mye mer stæsj.Ikke mer enn det som absolutt MÅ være der allefall. Blir så voldsomt da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg forhørte meg så ca 150,- til 200,- :))

For en ganske enkel en :)

Skrevet

oi.. og det er fire personer i bryllupet vårt som skal ha det..nesten 1000 kroner der også!!!

Dyrt å gifte seg gitt..

Skrevet

Har du hørt på pris på brudebuketten da??? hehe

DA fikk jeg sjokk kan man si!

Valgte en ganske enkel bukett, med hvite roser som henger nedover.

Litt grønne blomster, blå osv.

Pris?

2500,- til 3000,- !!!!!!!! Så jeg avbestilte... og lagde min egen! haha!

Men vi hadde surprise bryllup da.

Så vi hadde ikke knapphullsblomster.

Men du kan helt sikkert lett lage det selv med sikkerehets nål, rose og limpistol.

Skrevet

da tror jeg at jeg hadde satset på å lage de selv gitt! hehe. trenger vel bare litt grønn tape og en sikkerhetsnål.

Skrevet

Ja, jeg var å forhørte meg om pris på brudebuketten. Kunne tenke meg en lang bukett..med en eller tre Kala. Og dekoratøren sa så kjekt at jeg måtte MINST rekne med 1500 kroner. FOR TRE BLOMSTER!!!

Haaa haaa haaa...

Så her skal jeg på Plantasjen, kjøpe røde roser og litt annet tilbehør. Så den buketten lager jeg selv ja;-)

Tror faktisk jeg skal vurdere det med knapphullsblomstene også! Kan jo ikke være så vanskelig vel..

Skrevet

Den buketten var helt nydelig!! Akkurat i den stilen jeg kunne tenke meg!Du hadde lange stilker på rosene sant?

Skrevet

synes du var søt jeg pustøsa selvom du så litt "lost" ut. Kjolen din var helt skjønn. endelig ei som velger kjole med stropper. er så lei disse stroppeløse kjolene!

Skrevet

Faktisk ikke så lange, kjøpte en bukett til 75,- :P

Og gress for 20,-! hehe....

Klippet noen kortere etter vi hadde satt dem sammen, surret grønt gress rundt der jeg holdt og festet med en fliseklemme som vi også tok perle på.

Skulle egentlig surre silkebånd rundt, som et håndtak på en måte.

Men siden ingen visste at vi skulle gifte oss og plutselig huset ble FULLT før vi skulle ned til kirken så ble det ikke tid.

(Vi hadde dåp først der jeg gikk normalt kledd. Så tok vi oss en "pause" før vi skulle liksom ta bilder. Da hoppet jeg i brudekjole og alt. Hehe)

Men jeg er superfornøyd med en bukett til under 100,- lappen istedet for 3000,- :P

Skrevet

Hehe, takk :))

ja jeg var litt "lost" tror jeg! At vi greide å lure alle sammen hadde jeg ikke trodd. Så jeg var sikkert litt i sjokk :P

Jeg kler ikke stroppeløse kjoler :(( Jeg er for bredskuldret, ser ut som en bodybuilder! hehe

Skrevet

All grunn til å være fornøyd med den ja;-)

Ærlig talt..det er jo bare blomster!! De dauer jo iløpet av dagen likevel..!

Prioriterer heller pengene på annet jeg.

Skrevet

Jaaaa, er mye annet du heller kan bruke pengene på :))

Når skal du gifte deg?

Skrevet

Imponert jeg! Fantastisk fin bukett. Skjønner ikke hvorfor det alltid skal være så voldsomt. Bruder som skal ha blomster i massevis av farger, så skal hele buketten formes som hjerter og stjerner og gudhvethva..Lurer på om de syns det er velbrukte penger når de ser over (det somregel sprengte) budsjettet sitt dagen derpå!!

Blir bryllup her 20 juni:-) Alt som skal bestilles er i boks, så nå er det egentlig bare å vente til det nærmer seg. Da tar det seg vel opp med ting som skal ordnes, tenker jeg;-)

Skrevet

Åh så spennende da :))

Du må ha masse lykke til på den store dagen, håper den blir akkurat slik du ønsker den skal bli :))

Skrevet

Tusen takk! Og takk for gode råd:-)

Skrevet

Brudebuketten jeg har bestilt kommer på hele 300 kr :)

Gikk i blomsterbutikken og sa at jeg ville ha en bukett som skal brukes som brudebukett, men at jeg ville ha det billig. Så dekoratøren tar bare å setter sammen to rosebuketter til en :) Så nå får jeg en liten rund bukett med campagnefargede roser :)

Skrevet

Ikke dumt!

Det gjelder å vite hva man vil når man bestiller bukett allefall.. har intrykk av at dekoratørene gjør AKKURAt hva de vil. "Dette MÅ du bare ha inntil denne blomsten!" Osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...