tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Sånn ca.. Jeg tenker bare en rød rose..ikke så mye mer stæsj.Ikke mer enn det som absolutt MÅ være der allefall. Blir så voldsomt da..
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Sist jeg forhørte meg så ca 150,- til 200,- ) For en ganske enkel en
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 oi.. og det er fire personer i bryllupet vårt som skal ha det..nesten 1000 kroner der også!!! Dyrt å gifte seg gitt..
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Har du hørt på pris på brudebuketten da??? hehe DA fikk jeg sjokk kan man si! Valgte en ganske enkel bukett, med hvite roser som henger nedover. Litt grønne blomster, blå osv. Pris? 2500,- til 3000,- !!!!!!!! Så jeg avbestilte... og lagde min egen! haha! Men vi hadde surprise bryllup da. Så vi hadde ikke knapphullsblomster. Men du kan helt sikkert lett lage det selv med sikkerehets nål, rose og limpistol.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 da tror jeg at jeg hadde satset på å lage de selv gitt! hehe. trenger vel bare litt grønn tape og en sikkerhetsnål.
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2009 Ja, jeg var å forhørte meg om pris på brudebuketten. Kunne tenke meg en lang bukett..med en eller tre Kala. Og dekoratøren sa så kjekt at jeg måtte MINST rekne med 1500 kroner. FOR TRE BLOMSTER!!! Haaa haaa haaa... Så her skal jeg på Plantasjen, kjøpe røde roser og litt annet tilbehør. Så den buketten lager jeg selv ja;-) Tror faktisk jeg skal vurdere det med knapphullsblomstene også! Kan jo ikke være så vanskelig vel..
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Nei tror ikke det er så vanskelig ) Jeg kjøpte 5 hvite roser som vi la etter hverandre og grønt gress/strå som jeg tredde hvite perler på ) Fungerte fint! http://3.bp.blogspot.com/_ZuxKJWeCReM/SQCapx-F4qI/AAAAAAAAAQo/21SC_W4NKS8/s1600-h/d%C3%A5pogbryllup+(64).JPG Her ser du litt bilde av det, kan ikke se perlene der da men... Og ja, ikke le av trynet mitt Var ikke helt heldig der!! hehe
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2009 Den buketten var helt nydelig!! Akkurat i den stilen jeg kunne tenke meg!Du hadde lange stilker på rosene sant?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 synes du var søt jeg pustøsa selvom du så litt "lost" ut. Kjolen din var helt skjønn. endelig ei som velger kjole med stropper. er så lei disse stroppeløse kjolene!
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 Faktisk ikke så lange, kjøpte en bukett til 75,- Og gress for 20,-! hehe.... Klippet noen kortere etter vi hadde satt dem sammen, surret grønt gress rundt der jeg holdt og festet med en fliseklemme som vi også tok perle på. Skulle egentlig surre silkebånd rundt, som et håndtak på en måte. Men siden ingen visste at vi skulle gifte oss og plutselig huset ble FULLT før vi skulle ned til kirken så ble det ikke tid. (Vi hadde dåp først der jeg gikk normalt kledd. Så tok vi oss en "pause" før vi skulle liksom ta bilder. Da hoppet jeg i brudekjole og alt. Hehe) Men jeg er superfornøyd med en bukett til under 100,- lappen istedet for 3000,-
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #11 Skrevet 10. januar 2009 Hehe, takk ) ja jeg var litt "lost" tror jeg! At vi greide å lure alle sammen hadde jeg ikke trodd. Så jeg var sikkert litt i sjokk Jeg kler ikke stroppeløse kjoler ( Jeg er for bredskuldret, ser ut som en bodybuilder! hehe
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2009 All grunn til å være fornøyd med den ja;-) Ærlig talt..det er jo bare blomster!! De dauer jo iløpet av dagen likevel..! Prioriterer heller pengene på annet jeg.
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #13 Skrevet 10. januar 2009 http://2.bp.blogspot.com/_ZuxKJWeCReM/SQCYryfcY-I/AAAAAAAAAP4/_0M8Pq_SSkY/s1600-h/d%C3%A5pogbryllup+(29).JPG (der ser du vel perlene) )
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #14 Skrevet 10. januar 2009 Jaaaa, er mye annet du heller kan bruke pengene på ) Når skal du gifte deg?
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 10. januar 2009 Imponert jeg! Fantastisk fin bukett. Skjønner ikke hvorfor det alltid skal være så voldsomt. Bruder som skal ha blomster i massevis av farger, så skal hele buketten formes som hjerter og stjerner og gudhvethva..Lurer på om de syns det er velbrukte penger når de ser over (det somregel sprengte) budsjettet sitt dagen derpå!! Blir bryllup her 20 juni:-) Alt som skal bestilles er i boks, så nå er det egentlig bare å vente til det nærmer seg. Da tar det seg vel opp med ting som skal ordnes, tenker jeg;-)
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #16 Skrevet 10. januar 2009 Åh så spennende da ) Du må ha masse lykke til på den store dagen, håper den blir akkurat slik du ønsker den skal bli )
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 10. januar 2009 Tusen takk! Og takk for gode råd:-)
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #18 Skrevet 10. januar 2009 Brudebuketten jeg har bestilt kommer på hele 300 kr Gikk i blomsterbutikken og sa at jeg ville ha en bukett som skal brukes som brudebukett, men at jeg ville ha det billig. Så dekoratøren tar bare å setter sammen to rosebuketter til en Så nå får jeg en liten rund bukett med campagnefargede roser
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #19 Skrevet 10. januar 2009 Ikke dumt! Det gjelder å vite hva man vil når man bestiller bukett allefall.. har intrykk av at dekoratørene gjør AKKURAt hva de vil. "Dette MÅ du bare ha inntil denne blomsten!" Osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå