Løvemor m/Oliver08 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2009 Gutten min er snart 8 mnd..
Fornøyd med tøybleier Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 u/t = skjønte jeg ikke Ja vi bruker enten rispapir eller mykt cellulosepapir (Bio-Soft fra www.hippehippo.no) i alle bleiene fordi han ikke er så regelmessig med bæsjingen lenger. Før hadde jeg bare i nattbleia fordi han kun bæsjet om morgenen. Men er avføringen fast nok kan den jo kanskje bare vippes i do? Det kommer vel litt ann på barnet tenker jeg.
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2009 u/t = uten tekst Den er ikke helt fast ennå, sånn mellomting Så da satser jeg på rispapir eller cellulosepapir da, ikke regelmessig her heller! Jeg var bare litt usikker på om all-in-one var nok, og at rispapir gjaldt for andre typer bleier. Men nå skjønner jeg Takk for hjelpen! Er nybegynner her, kjøpte mine første tøybleier i forrige uke, skal prøve de for første gang i dag! Itty bitty Snap-in!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå