Gå til innhold

ok, sikkert teit spm men...ang "badebleie"

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man skal ha med babyer i svømmehall o.l finnes d da noen bleier som tåler vann fra utsiden eller hvordan gjør man d rent praktisk...alltid lurt på d...og jeg er så teit at jeg ikke skjønner :P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, finnes badebleier ja:) Kjøpes enten i vanlig matbutikk, på apotek eller så selger kanskje svømmehallen det også.

Skrevet

Brukte badebleie på forrige baby på babysvømming, de kjøpes i pakker og brukes en pr gang, de fungerer fint, men det kommer da virkelig like mye vann inn der som det evt kommer tiss spør du meg. Og det gjør du jo, hehe....

Denne gangen bruker vi bare en stram brillebukse, sånn truse som er stram og god ved lårene og ved livet, sånn at dersom babyen bæsjer, så er det en viss sannsynlig for at dere kommer dere ut av bassenget uten nevneverdige uhell. Noen steder stopper hele kurset dersom en baby bæsjer, ellers vet jeg at noen steder setter de bare på en ekstra rens av bassenget etter babysvømming, og bryr seg med det ikke spesielt mye om babytiss.

Når vi går, så har det vært to kurs før oss, og jeg tenker litt på det, at det er solid med "greier i vannet" når vi kommer. På den andre siden så har de byens reneste vann og beste renseanlegg der, så vannkvaliteten er nok ganske bra likevel.

Lykke til da, moro med babysvømming.

Skrevet

Jeg har kjøpt en badebleie på : hippehippo.no

den kan du vaske etter bruk, og kan brukes helt til ungen vokser ut av den. Kjempe fine:)

Small: 4-8 kg, det er den eneste størrelsen jeg kan:P

Den koster 150 kr... og som sagt; brukes til barnet er for stort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...