<3tobarnsmor<3 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hvis det blir igjenn mme, kan jeg gi det sisste som blir igjenn når det har stått fram ca en time ? Jenta mi sovner som regel når jeg gir henne mat, så vokner hun halvtime/time etterpå å vil ha mer mat. Da er det litt drykt å lage en ny flaske. Sløsing er det også....
gerd Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Sett det i kjøleskapet mens hun sover så kan du sikkert varme det igjen.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har hørt at man ikke skal varme opp mme, stemmer ikke det da? Jenta mi drikker melken som er igjenn uten at jeg vermer den opp, står bare i romtemperatur
gerd Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Stemmer jo egentlig, men om det er snakk om en time er det da ikke så ille..tenker jeg da.
2 fine små Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Jeg gir ikke mme enda, men forrige gang gjorde jeg det. Og da satte jeg grensen på en halv time tror jeg det var, det er jo noen prosesser som skjer med melkepuler også, og jeg satte den ikke i kjøleskapet, men serverte den romtemperert, kanskje jeg drøyde til 45 min, men mye over en time ville jeg vært litt skeptisk til. Det er også bare snakk om litt pulver da. Og forresten, kan du ikke bare lage litt mindre dose i utgangspunktet da? Dersom dette gjentar seg hele tiden? Tror jeg hadde gjort det, så slipper du å waste så mye mme.... =O)
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 verken mme eller mm kan varmast opp att visst det allerede har våra oppvarma. det du kan gjere e å sette flaska i varmt vatn når ho e sovna, så helde den seg varm t ho våkna igjen. var det eg fekk beskjed om å gjere, lillegutt bruker og å sovne når han får mat.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2009 Ja jeg kan jo blande mindre mme men det er så vanskelig å vite hvor mye hun trenger, er litt forskjellig fra dag til dag. Gir henne som regel bare 2 flasker per dag, ammer utenom. Skal sette flasken i varmt vann heretter. Da kan det stå lenger enn 1 time ?
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Eller kjøp en flaskevarmer. Der kan den stå i en time og holde på varmen. Jeg pleier å gi det romtemperert hvis det ikke har stått mer enn en time, er ofte litt lunk, lillegutt bryr seg ikke.
Hikken Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Jeg gir samme flaske om det ikke har gått mer enn en time, bare varmer den på nytt i microen. Leah har ikke tatt noe skade av det i hvertfall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå