Gå til innhold

Hvor mange timer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange timer lar dere bleien sitte på? /evt hvor mange timer er for mange timer?? Tenker litt sånn på natten og sånt når Lillegull sover søtt, gjerne en 7-8 timer sammenhengende. Står dere opp konsekvent klokken "7" for å skifte bleie, eller lar dere av og til bleien sitte på litt ekstra for å unne dere litt søvn dersom det trengs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattbleien sitter på til vi står opp: 12-13 timer tenker jeg! Vi bruker tøybleier. Men er det gjort noe mer enn å tisse i bleia skifter jeg den så fort jeg merker det. Om dagen skifter jeg som regel etter 4 timer, men noen ganger etter 2 andre ganger etter 5 timer :) Bæsjebleier skifter jeg selvsagt med en gang jeg merker det.

Skrevet

Om dagen skifter jeg alt fra hver andre til fjerde time. Spørs hva slags bleier snuppa har på seg. Om natta sover hun gjerne med samme bleia i 12 timer. Men da må det være mye innlegg i den da sånn at hun ikke blir så våt på huden.

Skrevet

=) Da er det ikke bare meg som lar den sitte på så lenge altså... Blir nok av og til en 12-13 timer om natten ja, så sant hun ikke har bæsjet, da skifter jeg så snart jeg merker det... Skifter også selvsagt oftere om dagen, hver 2. -4. time, eller når hun har bæsjet, uavhengig av hvor lenge bleien har sittet på...:)

Takk for svar=)=)

Skrevet

Om natta blir det jo 12-14 timer....om dagen skifter eg hver 3-4 time, pluss når hun har bæsja. Vi bruker også tøybleier da, for da holder hun seg tørr. De gangene vi har brukt papair, liker eg å skifte litt oftere slik at hun ikke blir fuktig og klam på huden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...