Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble for 8 uker stolt fra til en liten gutt. Alt er bra med han og han er nesten for god til å være sant på alle områder. Sover hele natten gjennom og gråter nesten aldri. Vi sliter endel med at han gulper opp mye av maten, men det blir bare desto mer kose-amme tid for mor. Det er ikke noe problem. Jeg har en liten ting som bekymrer meg litt da. Jeg har ikke sagt dette til kjæresten min enda, da jeg vet hvordan hun vil reagere. La meg begynne med starten: Vi fikk jo masse gaver etter fødselen, slik som man alltid pleier. Fikk masse fint, men det var en gave som skilte seg ut, nemlig en rosa kjole. Dette var en gave jeg fikk av en kamerat som bor i England. De hadde bestillt på Harrods og altså fått jenteklær i stedet for gutteklær. Det var også en utpreget "jenteleke" der (rosa bite-leke). Jeg tenkte ikke noe mer over det da jeg fikk gaven, vi bare lo av misforståelsen. Dette har imidlertid blitt emne for bekymring nå i etterkant, siden min lille Anders viser veldig stor interesse både for den rosa kjolen og den rosa leken. Alle fleiper med det og det er liksom blitt en morsom ting det da, at Anders absolutt vil leke med de rosa tingene han feilaktig fikk. Jeg ler også på utsiden, men innsiden av meg er altså tilsløret av bekymringer. Jeg synes ikke det er det minste morsomt at han leker med rosa ting, og mitt spørsmål er altså: Vil man kunne oppdage, og i såfall forhindre, homoseksuell legning så tidlig i et liv? Jeg vet at dette høres ut som et "tullespørsmål", men jeg er faktisk helt alvorlig her. Er sønnen min homofil? Jeg har også ved flere anledninger sett "homoknekken" i håndleddet hans (mulig jeg innbiller meg dette, men han har seriøst en knekk i håndleddet). Det hele toppet seg altså i dag, når Anders så på Toon Disney. Jeg har aldri sett en baby så gira når Mikke Mus danser YMCA dansen.... Synes forøvrig at det er politisk ukorrekt å knytte en som har så lys stemme som Mikke med et band som var så sterkt knyttet mot homofili, men det får være.. Håper på svar fra dere om jeg er på "bærtur" her eller om det er noe jeg kan gjøre. . Takk for svar! Hilsen en svært bekymret far....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg og med all respekt!!

Hvis dette er ett seriøst innlegg så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for ei rosa leke og knekk i håndleddet på en 8uker gammel baby.

Og om han blir ivrig på musikk på tv er det ikke dermed sagt at han er homo.

Skrevet

Eh... ta deg en kaffekopp før du møter veggen!

Skrevet

Det her høres jo helt latterlig ut! Om ungen din leker med dukker og liker rosa bedre enn blå når han er eldre trenger heller ikke bety at han er homofil. Og hvis det nå viser seg at han er det når han kommer i puberteten, kommer du da til å være mindre glad i ham? Jeg synes synd i gutten for å ha en så homofobisk far, og håper for hans del at han slipper å ta dette opp med pappaen sin når han blir eldre..

Skrevet

Dette er bare ett tulleinnlegg. Om ikke annet, så er en på 8 uker for liten til å vise preferanse for en rosa kjole. Holder dere den opp foran han da og sprø om ha vil ha den på? Lite å finne på om dagen?

Skrevet

Veldig underholdende lesning. Lurer virkelig på om dette innlegget er seriøst. Hvis det er seriøst, fortjener du riktignok seriøse svar. Eller om du nå sitter å ler bak tastaturet. Vanskelig å vite gitt..

Skrevet

Det er nok best å returnere ungen snarest. =)

Skrevet

Hm, jeg ønsker det all mulig lykke til som mamma, er mer bekymret for deg faktisk enn barnet ditt. Sjelden jeg skriver sånne pågrensentilusakelige meldinger som går på person, men dersom du er oppriktig her, så lever du i middelalderen, og vil ha stor glede av en oppdatering snarest mulig

Dersom dette er en god vits, så ler jeg godt, dette er jo noe våre grunnetatmanikkevisstebedre besteforeldre kunne bekymret seg for.

Det kan også hende at du bare i overkant er bekymret for babyen din og at det slår ut i de merkeligste retninger.

Jeg kler min 5 mnd gamle jentebaby i masse blått og hun smiler i den flotte lyseblå pysjen sin akkurat nå, samt at hun liker en leke som er litt teknisk bedre enn kosebamsene sine.

Bør jeg være bekymret for hun er lesbisk??? Kan jeg evt gjøre noe med dette, allerede nå??

God helg til deg HI, du fikk i hvert fall sparket oss i gang her, og ler nok godt innerst inne.

Klem fra meg.

Skrevet

Dette må være rent tulleinnlegg ikke sant??? Hahahahha.......

Skrevet

Du har nok rett. Han er nok kjempehomo, så nå blir det bare sorgen.

Selv om du har skrevet et tøyseinnlegg lykkes du iallefall med å få masse oppmerksomhet:)

Skrevet

He he... datteren min på 3 mnd går kledd i blått, grønt og brunt( etter storebror), digger Handy-Manny på Playhouse Disney, raper som en full mann og driter som en bryggesjauer.... Tror du hun er lesbisk?

Og en ting til.... siden hun går i arveklær etter storeBROR, kan hun da få guttelus???

Skrevet

På høy tid at jeg studerer min 3mnd gamle sønns atferd med et analytisk blikk. Hadde vært fint å få avdekket slike mysterier på et tidlig tidspunkt..... ;-)

Skrevet

Sjekk om det er en retur- eller byttelapp i nakken hans.

Skrevet

dæven, da er ihvertfall Alex homo, han elsker BRITNEY av alle ting, og han liker å leke med sin kusine sin dokke, og han er bare 6 mnd! Nei, må forhøre meg med noen om det går han å drive ut denne faenskapen! ikke pokker om min gutt skal være lykkelig homo, da får han heller være nervøs og ulykkelig hetro, litt må man jo forlange av disse små!!

Skrevet

Homoknekk i håndleddet på en nyfødt baby.. Det var dagens!!!

Skrevet

Fniiiis:-)

Skrevet

Hahahahahahaha hahahah hahahahaha hahaha!

Nå fikk jeg meg en skikkelig god latter. Takk for den :)

............"homoknekk"...knis.

Skrevet

Go homo,Go homo , Go homo ,go homoknekk.....

He he he :)

Skrevet

Og ja, han er nok homo. Carson Kressley vil bli en skikkelig mannemann i forhold!

Skrevet

Nekter å tro at dette er et seriøst innlegg. Hvis så er tilfelle: seek help!

Skrevet

visst han interesserer seg for den rosa fargen så må det kun være pga fargen. Skarpe farger er mest interesant i begynnelsen. gult, svart/hvit kontraster osv. Så kan være rosa er en veldig synlig farge og kjekke å se på.

Så det skal du ikke bekymre deg for.

Man kan vel ikke forhindre homofili, for det er vel medfødt sånn jeg har forstått det.

Homoknekken? Hvordan ser den ut?

Men jeg har litt vanskelig å ta dette innleget seriøst, må innrømme det..

Skrevet

Ingen grunn til panikk - it's a fashionstatement. Gutten kommer antakeligvis til å vokse opp til å bli en fantastisk klesdesigner. Knekken i håndleddet er en fordel når man skal tegne skisser, vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...