husmus &2 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Vi har stellematten liggende på vaskemaskinen fordi jeg synes det er enklere å være så nærme en vask. Men, vi har en ordentlig lang liten fyr her som nå er i ferd med å vokse seg ut av stellematten i en alder av 10 uker. Dette synes jeg virker litt vel tidlig og lurer på hva slags erfaringer dere andre har som også gjør det på denne måten. Vi har til nå brukt stellematten fra Ikea, men tror vi må gå til innkjøp av en stivere en slik at det er ok at den stikker litt ut på enden. Lurer også på om vi må flytte vaskemaskinen lenger ut, men det er ikke ideelt. Iiik!
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 hei Vi har 3 små på 8 mån,og har stelt dem på vaskemaskinen hele tiden,i det siste har jeg måttet snu stellematten vannrett mot meg,da de er blitt så store,men mest fordi de tar tak i klær som ligger på en hylle over,og drar allt ned over seg men synes det fungerer ok jeg.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Vi har og stellematte på vaskemaskinen og funker helt fint selv om Jonas er rundt 80 cm og beina kommer over på vasken som står like ved. Han ligger som regel helt i ro så ingen problem.
Gjest mphs Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Vi brukte den stellematten oppå vaskemaskinen til jenta vår var 14 mnd og så da vi flyttet kjøpte vi singlar stellebordet og la matta på. Har brukt stellebordet til henne helt til hun ble 3 år og 91 cm. Så lenge rumpen er oppa matten går det helt greit. Har også matten slik at bena blir rett mot meg. Bruker nå samme stellebord og matte til jenta på 9 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå