Gå til innhold

Er det flere som tenker på å kjøpe barnevogn alerede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke begynt å kikke ennå, men har tenkt en del på det. Jeg vil gjerne ha en som er lett å trille og styre siden jeg håper å få gått mye turer med gutten vår. Må jo også være lett å pakke sammen når den skal inn i bilen.

Jeg synes ikke det er for tidelig. Kunne godt ha kjøpt forlenge siden jeg. Om vi bare hadde funnet ut vogna vi ønsket oss. Nå har vi bestemt oss, og tenker vi ser litt om den dukker opp på salg. :)

Hvis du har vært på ul så synes jeg du kan kjøpe vogna nå når den er på salg....

Her blir det kun kleshandling siden vi har vogn + utstyr fra forrige, så lenge til jeg begynner å tenke på handling.

Dere bør absolut begynne å se på vogn nå! Det er en enorm jungel og det kan fort bli lang leveringstid... Noen merker kan på det værste ha opptil 10 uker leveringstid!

Heldig vis har jeg verdens beste vogn etter guttungen... Trengte bare babybagen, så vogna er i boks her! Trenger bare noen adaptere og annet småstæsj til den og det skal jeg få bestilt nå før påske...

Annonse

vi har planer om og bestille vogn på denne lønninga nå, med levering i mai vi! da er det et depositum på 1000kr, og resten når vi får vognen!! da får vi akkurat den vi vil ha, i den fargen vi vil ha!! :)

Vi har kjøpt verdens kuleste vogn nå i helgen.. :-)

Vi var en tur i tyskland og der er det veldig mye billigere enn her hjemme, og den vognen vi fant har jeg aldri sett maken til. Prøvde å søke den opp, men fantingen som selger den her.

Dere kan ta en titt her. :-)

http://www.abc-design.de/display.php?oid=11&m_product_id=6903&m_view=designs&d=709&v=02&

Nesten litt misunnelig på dere som akl kjøpe ny vogn.. Vi har en fra før, etter to-åringen, den er helt funksjonell, og vi var veldig fornøyde med den, men den er skikkelig møkkete og slitt. Det er selvfølgelig bare å vaske den, og ordne litt, men sikler på nye vogner. Skal prøve å passe meg for "bruk og kast-fella", så vi skal bruke så mye som mulig av det vi har fra før, så klart. Noen som har erfaring med søsken-vogn eller sånn stå-brett?

Vi har ikke gått til innkjøp av vogn enda, men vi har lagt ned en god del tid for å undersøke hvilken vogn som passer oss best. Vi har nok kommet frem til at vi skal en TFK hvis ikke en OTH. Venter med å kjøpe til våren og hvis vi er heldig så ramler vi over et tilbud.

Annonse

det er utrolig dumt å handle vogn så tidlig med tanke på garantien. den holder bare i et år fra kjøpsdato. dumt å "kaste bort" 4-5 mnd av garantien med at vogna bare skal stå til "pynt".

bare et tips.

Hvis du ikke må ha vognen nå så er det sikkert lurt å vente, men kommer det et tilbud så ville jeg slått til. Nå vet jeg ikke hvilke vogner det refereres til over mht til 1 års garanti, men det er uansett ikke så viktig. En garanti som varer kortere enn reklamasjonsfristen har mindre verdi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...